دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1403 - 13:30
در جلسه امروز هیئت دولت مطرح شد؛

تاکید عارف بر اهمیت ارتباط نزدیک و تعامل سازنده دولت و مجلس

تاکید عارف بر اهمیت ارتباط نزدیک و تعامل سازنده دولت و مجلس
محمدرضا عارف در جلسه هیئت دولت که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، گفت: ارتباط نزدیک و تعامل سازنده با مجلس شورای اسلامی برای دولت یک اولویت مهم است.
کد خبر : 926395

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این جلسه محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور با خیرمقدم به شهرام دبیری به عنوان معاون امور مجلس رئیس دولت چهاردهم و قدردانی از تلاش‌های آقای سید محمود حسینی‌پور معاون سابق امور مجلس، ارتباط نزدیک و تعامل سازنده با مجلس شورای اسلامی را برای دولت یک اولویت مهم دانست.

معاون اول رئیس جمهور همچنین روز خبرنگار را به همه فعالان رسانه‌ای کشور تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که با تلاش خبرنگاران مرجعیت رسانه‌های داخلی تقویت شود.

عارف با ضروری دانستن رسیدگی به مشکلات و تامین مطالبات رسانه‌ها و خبرنگاران از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست توجه به این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهد.

در ادامه جلسه امروز، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گزارش‌های مفصلی از اقدامات و دستاورد‌های دستگاه تحت مدیریت خود در دولت سیزدهم ارائه کردند و در پایان رئیس جمهور از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته در این بخش‌ها قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته