دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نبی: تا بازی تیم ملی در نقش جهان نباید بازی برگزار شود/ اولویت ما بازی تیم ملی است نه بازی های لیگ +فیلم

کد خبر : 926386
17 مرداد 1403 - 13:23
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: سازمان لیگ سه بازی که در استادیوم نقش جهان گذاشته است که یا باید لغو شود یا باید به استادیوم دیگری منتقل شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی محمدنبی در جلسه کارگروه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتری گفت: برگزاری بازی تیم ملی در ورزشگاه نقش جهان بعد از برگزاری بازی دیروز کمی مبهم است. سازمان لیگ سه بازی که در استادیوم نقش جهان گذاشته است که یا باید لغو شود یا باید به استادیوم دیگری منتقل شود. مسئولین ورزشگاه نقش جهان تا زمان بازی تیم ملی آماده چمن را آماده نکنند به مشکل می خوریم. نقش جهان را جایگزین آزادی اعلام کردیم چراکه تنها چمن آن ایراد دارد.

وی افزود: اگر نقش جهان آماده نشود، نماینده AFC ایراداتی می گیرد که دچار خسران می شویم. خواهش می کنم رئیس فدراسیون مجدد دستوری به تربیت بدنی اصفهان و رئیس استادیوم نقش جهان تا در زمان باقی ماننده چمن را آماده کنند و کشوری هم سه بازی که در نقش جهان است را به استادیوم دیگر منتقل کند. اولویت ما بازی تیم ملی است نه بازی های لیگ. اگر سارمان لیگ همکاری نکند عملا چمن فعلی استادیوم را نیز از دست می دهیم.

برای اطلاع کامل از صحبت های نبی فیلم را مشاهده کنید:

ارسال نظر
هلدینگ شایسته