دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آغاز اجرای «اولین بازی» در حوزه هنری/روایت دلدادگی کودکان به امام حسین(ع)

آغاز اجرای «اولین بازی» در حوزه هنری روایت دلدادگی کودکان به امام حسین(ع)
نمایش عروسکی «اولین بازی» به نویسندگی امیر مشهدی عباس و کارگردانی میثم یوسفی در تماشاخانه مهر حوزه هنری آغاز شد.
کد خبر : 926358

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش عروسکی «اولین بازی» به نویسندگی امیر مشهدی عباس و کارگردانی میثم یوسفی از شب گذشته  ۱۶ مرداد ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری در میان استقبال مخاطبان هنر نمایش به روی صحنه رفت.

در خلاصه این نمایش آمده است: گروه تعزیه خوان به خاطر نیامدن یکی از بازیگران اصلی نمی‌توانند تعزیه دو طفلان مسلم را در خانه رضا، نوجوان قصه اجرا کنند. به همین دلیل وسایل تعزیه را نزد رضا و مادرش به امانت می‌گذارند تا بازیگر اصلی را پیدا کنند. رضا در خلوت و تنهایی خود کلاه خود را بر سر می‌گذارد، شمشیر و سپر را در دست می‌گیرد و به تقلید از تعزیه خوانان بازی می‌کند. ناگهان اشیاء و وسایل تعزیه جان می‌گیرند و وقایع روز عاشورا را از نگاه و زبان خودشان برای رضا روایت می‌کنند.

عاطفه بحرالعلوم طباطبایی، علی بیک محمدی، سهیلا ‌جوادی، شراره ‌یوسفی، علی افشاری، بهروز مهرعلیان، مهی رحمتی و دانیال ‌کمانکش بازی دهندگان عروسک و صداپیشگان و آریا انصاری شاد بازیگر نوجوان بازیگر نوجوان این نمایش هستند.سجاد عباسی تهیه کننده، دانیال ‌کمانکش دستیار کارگردان، مژده زکریاپور، علیرضا حسین‌پور طراح سازندگان عروسک، علیرضا حسین پور ساخت دکور، شراره یوسفی طراح عروسک و سازنده عروسک (بخش سایه)، کوثر خوارزمیمنشی صحنه، محمد فرشته نژاد آهنگساز، شاعر آزاده ‌فرهنگیان، صمد خانی طراح نور، سینا ‌ییلاق ‌بیگی طراح صحنه، طراح گریم سهیلا جوادی و مجریان گریممهدی حیدری و سهیلا جوادی دیگر عوامل اجرایی این نمایش هستند.

نمایش «اولین بازی» به کارگردانی میثم یوسفی از۱۶ مردادماه لغایت ۳۰ مردادماه ساعت ۲۰ در «تماشاخانه مهر» حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، تقاطع حافظ میزبان هنرمندان و هنردوستان می‌باشد. علاقه‌مندان به تماشای این اثر، برای تهیه بلیت می‌ توانید به سایت تیوال مراجعه و یا با شماره‌های ۹۱۰۸۸۷۵۱-۰۲۱ و ۰۹۹۱۷۸۶۸۰۳۷ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته