دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1403 - 11:18

پیام تبریک مدیرعامل بانک ملت به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک مدیرعامل بانک ملت به مناسبت روز خبرنگار
مدیرعامل بانک ملت در پیامی، فرارسیدن ۱۷ مردادماه، سالروز بزرگداشت مقام خبرنگار را به تمامی اهالی رسانه تبریک گفت.
کد خبر : 926353

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرشید فرخ نژاد در این پیام، از خبرنگاران به عنوان چشم بینا، گوش شنوا و زبان حقیقت گوی جامعه یاد کرد و افزود: بی تردید نقش خبرنگاران در آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی بر کسی پوشیده نیست و اقدامات و فعالیت های اثربخش این قشر فرهیخته به شفافیت هرچه بیشتر فضای جامعه کمک شایانی کرده است.

وی با تاکید بر این نکته که خبرنگاران در وقایع بزرگ تاریخی در سراسر دنیا و به ویژه ایران اسلامی، نقش آفرین بوده اند، ادامه داد: اصحاب رسانه می توانند با کارکرد صحیح خود به بهبود هرچه بیشتر شرایط و تحقق اهداف پیش بینی شده در بخش های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور کمک شایانی کنند.

مدیرعامل بانک ملت با بیان این نکته که اهالی رسانه همواره در عرصه های اقتصادی و بانکی  نقش بسزایی در شفاف سازی فضای کسب و کار ایفا کرده اند، اظهار داشت: اینجانب از تمامی خبرنگارانی که به هر نحو در انتشار اخبار و گزارش های بانک ملت به عنوان یک نهاد اقتصادی خدمتگزار مشارکت داشته اند تشکر و قدردانی می کنم.

فرخ نژاد در پایان یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید صارمی را که این روز به مناسبت شهادت وی نامگذاری شده است گرامی داشت و برای تمامی اصحاب رسانه، موفقیت، سلامتی و شادکامی را از درگاه ایزد منان خواستار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته