دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اکران «شورعاشقی» در سرزمین تمدن‌ها

اکران «شورعاشقی» در سرزمین تمدن‌ها
فیلم سینمایی «شورعاشقی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی داریوش یاری از ۱۷ مرداد ماه به مدت ۵ شب در مرکز نمایشگاه سرزمین تمدن‌ها برج میلاد اکران می‌شود.
کد خبر : 926304

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیلم سینمایی «شورعاشقی» که تاکنون در سینماهای سراسر کشور توانسته بیش از 32 هزار مخاطب به خود جذب کند از فردا 17 مردادماه به مدت 5 شب از ساعت 21:30 در سرزمین تمدن‌ها اکران می‌شود.

نمایشگاه سرزمین تمدن‌ها در پارکینگ شماره ۳ برج میلاد، در فضای باز با گستره ۱۵ هزار مترمربع در قالب دکور تاریخی هر کشور اجرا شده که در هر کدام از این دکورها، آیین، تاریخ، آداب و رسوم و سمبل کشورهای حوزه مقاومت به مخاطب معرفی می‌شود. در این مرکز دکور مسجدالاقصی نیز شبیه‌سازی شده است.

در خلاصه داستان شور عاشقی که از نیمه تیرماه در سینماهای سراسر کشور اکران شده، آمده‌ است: سلما باید صدای کاروان اسرای کربلا شود تا جای راست و دروغ در تاریخ عوض نشود. او باید پیش از شمر و مامورانش وارد منازل پیش روی کاروان شود و با گفتن حقیقت اجازه فریب مردم را به ماموران ندهد. این در حالیست که تصمیم او برای همراهی این کاروان از کوفه تا شام، انتقام خون پدرش از قاتلین اوست.

شهره موسوی، پیام احمدی‌نیا، مهدی زمین‌پرداز، سیامک صفری، نادر فلاح و علیرضا استادی از جمله بازیگران این فیلم هستند. «شور عاشقی» که محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی و بنیاد شهید و امور ایثارگران است در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین بهترین فیلم بین‌الادیانی را ازآن خود کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته