دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اطلاعیه پلیس درخصوص دستگیری همراه با خشونت دو دختر نوجوان:

فحاشی دو خانم جوان باعث مجادله و کشمکش شد

فحاشی دو خانم جوان باعث مجادله و کشمکش شد
پلیس پایتخت، در واکنش به انتشار ویدئو خیابان وطن‌پور، اطلاعیه‌ای صادر و اعلام کرد: پلیس رفتارِ این‌چنینی توسط عواملِ انتظامی را در چارچوب استانداردهایِ کُنِشی و عملیاتیِ خود نمی‌داند.
کد خبر : 926303

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت در گزارشی نسبت به انتشار ویدئو خیابان وطن‌پور واکنش نشان داد.

در این اطلاعیه آمده است: این ویدئو مربوط به گذشته بوده که در تاریخ یکم تیرماه ۱۴۰۳ مأموران به دو خانمِ جوان در خصوص پوششِ نامناسب و کشف حجاب تذکر داده که متأسفانه با فحاشی و الفاظِ ناروا روبرو شدند. در تعاقب هر دو نفر در خیابانِ وطن‌پور مجدداً با پوششِ نامناسب مشاهده که در حینِ انتقال به خودرو با عوامل انتظامی مجادله و کشمکش و بر اثرِ مقاومت جراحتی جزئی در احدی از ایشان ایجاد می‌شود.

پس از بروزِ حادثه، ویدئو گرفته شده توسط پلیس و فیلمِ دوربینِ مداربستهِ خیابان برایِ شفاف‌سازی به مقام قضائی تحویل داده شد. ضمن آن‌که پلیس رفتارِ این‌چنینی توسط عواملِ انتظامی را در چارچوب استانداردهایِ کُنِشی و عملیاتیِ خود ندانسته و پرونده در سیستمِ قضائی و بازرسیِ فراجا مفتوح و در حال بررسی است.

در پایان این اطلاعیه پلیسِ پایتخت همگان را به اجرای قانون و جلوگیری از بروز و اشاعه ناهنجاری‌هایِ اجتماعی دعوت می‌نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته