دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1403 - 18:41

انتظار دادن دشمن بخشی از نبرد است/ ایران خود را ملزم به واکنش می‌بیند

انتظار دادن دشمن بخشی از نبرد است  ایران خود را ملزم به واکنش می‌بیند
دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: پس از ترور شهید هنیه، ایران خود را ملزم به واکنش می‌بیند و دشمن نیز در حال انتظار به سر می‌برد. انتظار دادن دشمن بخشی از نبرد است.
کد خبر : 926270

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید حسن نصرالله امروز سه‌شنبه اظهار کرد: شهید شکر از نسل بنیانگذار مقاومت است، از رهبران موسس است. آقای شهید حمل سلاح به جنوب را آغاز کرد و به حدی رسید که ظرفیت فعلی را در زمینه‌های مختلف کیفی ایجاد کند.  شهید فؤاد شکر در همه نبرد‌های اساسی مقاومت در مقام رهبری و عمل شرکت کرد.

وی افزود: شهید محسن یکی از سازندگان پیروزی در سال ۲۰۰۰ بود و اتاق عملیات اصلی در زمان جنگ ژوئیه ۲۰۰۶ به عهده او بود. سید محسن از روز اول سیل الاقصی شبانه روز در اتاق عمل حضور داشت. آقای شهید یکی از مغز‌های راهبردی مقاومت بود و انبوهی از ایده‌ها و پیشنهاد‌ها داشت.  سید محسن در حال تهیه پیش‌نویس‌هایی در مورد برنامه‌ریزی جنگ، استراتژی‌های جدید و ... بود و در آن خلاقیت داشت.

سیدحسن نصرالله افزود: شهید فواد شکر در جنگ ۳۳ روزه بسیار تاثیرگذار بود و ۳۳ روز حتی یک دقیقه هم اتاق فرماندهی جنگ را رها نکرد و شب و روز کنار فرماندهان مقاومت بود. پس از جنگ ۳۳ روزه در استحکام بخشیدن به قدرت مقاومت نقش بسیار موثری داشت، زیرا اهداف و خطرات دشمن را برای لبنان و مقدسات می‌دانست. در عملیات طوفان الاقصی نیز از ابتدا نقش داشت، او از روز اول رایزنی‌ها را شروع کرد و تا آخرین ساعات قبل از شهادتش در این‌باره فعال بود. خسارت بزرگی بر ما وارد شد، اما به هیچ عنوان سبب تزلزل، سستی، ضعف، تردید و توقف ما نمی‌شود و گواه آن عملیات گذشته و امروز بود.

دبیرکل حزب‌الله لبنان ادامه داد: شهید فواد شکر تقریباً ۱۰ ماه در اتاق مدیریت این عملیات حاضر بود و بسیار حکیم و دارای صلابت و دقت و زکاوت بود. او بر شرایط پیچیده و مشخص منطقه سیطره داشت. از نکات متمایز وی و ارتباط با شهدا، سید فواد از نخبه‌های راهبردی در مقاومت بود به لحاظ تاکتیکی فرد ممتازی بود، اما عقل و مدبر راهبردی در دیدار‌ها و جلسات به شمار می‌رفت و همیشه ذهن او فعال بود و پیشنهاد‌های بسیار ممتازی مطرح می‌کرد و برخی اوقات ما به او می‌گفتیم زیاد به خودت فشار نیاورید.  

سید حسن نصرالله گفت: در عملیات‌های چند روز گذشته، سربازان سید فواد بودند که شهرک‌های اسرائیلی را در هم کوبیدند. شکی نیست که شهادت رهبر اسماعیل هنیه یک خسارت بزرگ برای مقاومت فلسطین و محور مقاومت به شمار می‌برد و این واضح است، اما موجب غبطه ما نیز می‌شود که سربازان این شهدا عملیات‌های بزرگی را انجام دادند.

وی گفت: در ارتباط با موضوع اصلی و نبرد کنونی ما که فلسطین و نوار غزه و کرانه باختری میدان مرکزی آنان به شمار می‌روند. طی روز‌ها و هفته‌های گذشته حوادثی رخ داد و تصمیماتی اتخاذ شد و شرایط دچار دگرگونی شد و سبب شد که فهم و بیان حقایق و بواطن او روشن شود. حقایقی که دولت جنایتکار و متوحش نتانیاهو در آن است. مثلاً دیروز وزیر امور دارایی نتانیاهو گفت کسی به ما اجازه نمی‌دهد که قتل ۲ میلیون نفر را با گرسنگی در غزه انجام دهیم این یعنی می‌توانند این کار کنند. به این معنا است که اسرای آنها در نزد مقاومت به آنها بازنگردند ۲ میلیون نفر را در نوار غزه به قتل می‌رسانند.  

سید حسن نصرالله افزود: عجیب نیست که امروز اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها چنین کاری را کنند. بمب‌هایی که امریکایی‌ها بر سر غزه می‌ریزند بیشتر از بمب‌هایی است که بر سر ناکازاکی ریختند. یکی از آنها گفته که عادلانه است که ما ۲ میلیون نفر را از بین ببریم. روز‌های اول طوفان الاقصی یکی وزیر میراث فرهنگی خواستاتر حمله اتمی به غزه شد که بیش از ۲ میلیون نفر بمیرند که بیش از نیمی از آنها زن و کودک هستند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان ادامه داد: کنست رژیم صهیونیستی با تشکیل کشور فلسطین مخالفت کرد. این پارلمان رژیم صهیونیستی است که مخالفت کرد، ممکن است اندکی از آنها نظر دیگری در این باره داشته باشند، اما تقریباً همه آنها اجماع نظر دارند که با تشکیل کشور فلسطینی مخالفت می‌کنند، کشوری که کاری به مرز‌های آنها نداشته باشند، این تحول بزرگی است. این تحول برای کسانی که در فلسطین یا در کشور‌های عربی و یا جهان اسلام و یا کسانی که به گفتگو‌ها و مذاکرات برای حل و فصل موضوع فلسطین دل بسته‌اند، این سخن سیلی‌ای به آنهایی است که به این مذاکرات دل بسته‌اند.  

سیدحسن نصرااله گفت: چنین فرهنگی که خواهان استفاده از سلاح‌های اتمی و دیگری خواهان گرسنگی دادن به فلسطینیان و مخالفت می‌کنند با تشکیل کشور فلسطین، باید بدانند که سرنوشت این جنگ چه خواهد شد.

وی اظهارکرد: در ارتباط با اقدامات صورت گرفته در نوار غزه و در ارتباط با توقف جنگ، نتانیاهو خواهان این امر نیست. هر پیشنهادی که به نتانیاهو می‌شود می‌گوید به شرطی که جنگ متوقف نشود. طرح کوچاندن فلسطینیان در هرمس و یا حتی دریا، آنها به مناطق حمله کنند و شمار زیادی از فلسطینیان را بکشند هیچ عبایی ندارند. این نه به علت اینکه متوحش هستند، به علت طرح‌های سیاسی است. اسرائیل در نوار غزه هم خواهان دولت فلسطین نیست، نتانیاهو خواهان این نیست، زیرا آنها را خطر اساسی برای اسرائیل می‌داند حتی اگر در جهان کشور فلسطین قبولانده شود، او (نتانیاهو) قبول نخواهد کرد.

توافقنامه اسلو و اینکه اداره کرانه باختری به اسموترج سپرده شود، طرح آنها در کرانه باختری در شب و روز مطرح می‌کنند کوچاندن فلسطینیان به اردن و الحاق کردن کرانه باختری به اسرائیل است. اسرائیل خواهان رسیدن به از بحر تا نحر است. کشور‌های عربی و جامعه بین‌المللی می‌گویند که کشور فلسطین تشکیل شود، اما اسرائیل نه در نوار غزه نه در کرانه باختری و نه در هیچ جایی قبول نمی‌کند. طرح‌های دیگر از بین خواهد رفت، آینده و سپهری وجود ندارد جز مقاومت. طرح‌های دیگر واقع‌گرایانه نیست.

دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: اسرائیل جولان را اشغال کرد و ترامپ آن را به رسمیت شناخت. مزارع کفرشوبا را اسرائیلی می‌دانند. آنها می‌گویند مقاومت یک چادر در خاک اسرائیل ایجاد کرد. آنها می‌خواهند مزارع و خانه‌های کفرشوبا به اسرائیل واگذار شود و آن را جزئی از خاک خود می‌داند. ما در لبنان می‌گفتیم که مزارع شبعا فلسطینی و سوری است ولی اسرائیلی‌ها از آن خود می‌دانند.

سیدحسن نصرالله تأکید کرد: برخی‌ها در لبنان دل خوش کرده‌اند که اسرائیل پیروز شود و در این خیال خوش هستند. آنها براساس محاسبات ملی و وطنی لبنان عمل نمی‌کنند و اصلاً برای آنها موضوع فلسطین با اهمیت نیست. آنها می‌خواهند در اراضی فلسطین دولت اسرائیل تشکیل شود و اینکه فلسطینی‌ها مانند اراضی ۴۸ شهروند درجه ۲ باشند حتی تشکیلات خودگردان نیز به این موضوع اعتقاد دارند.

وی افزود: اگر خدایی نخواسته چنین شود که نخواهد شد، سرنوشت فلسطین اینگونه خواهد بود که گفتم؛ بنابراین ما در برابر مخاطره‌هایی قرار داریم که اسرائیل مرتکب جنایت جنگی و ده‌ها هزار زن و کودک را کشته است حاکم منطقه شود و همه باید آن را بپذیرند و اساساً به روابط ترامپ هم مربوط نیست. ما شاهد نفاق آمریکا هستیم.  

سیدحسن نصرالله تأکید کرد: ۳۱ سال است که آمریکایی‌ها در اینباره سکوت کرده‌اند و در اینباره که در دانشگاه‌ها در آمریکا از موضوع فلسطین سخن گفته‌اند. هر طرحی که در ارتباط با تشکیل کشور مستقل فلسطین در شورای امنیت مطرح می‌شود آمریکا آن را وتو می‌کند و مانع آن می‌شود. تشکیل دولت بین چه کسی؟ بین فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها، کشوری که کنست اسرائیل آن را رد کرده است.

وی ادامه داد: امریکا در ظاهر می‌گویند که از عملکرد نتانیاهو راضی نیست، امروز می‌دانید صد‌ها هزار نفر کشته و زخمی شده‌اند. آمریکا حتی مانع از جنگ و کشتار کودکان و زنان نمی‌شود و هریس ادعا می‌کنند که جنگ متوقف شود و ...، اما در اصل چنین کاری نمی‌کنند و موشک‌های یک تنی به اسرائیل می‌دهد.  

سید حسن نصرالله گفت: در عملیات وعده صادق ایرانی چه کسی از اسرائیل دفاع کرد؟ فرانسه، انگلیس و .... بایدن به صراحتاً اعلام کرد اگر ما نبودیم اسرائیل از بین رفته بود. همین اسرائیل ترسو منتظر واکنش ایران و حزب‌الله و مقاومت است. او که مدعی قوی‌ترین ارتش دنیاست، منتظر سلاح از این و آن است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد: امروز اسرائیل از کشور‌های عربی دریوزگی کمک می‌کند. گنبد آهنین، سامانه‌های دفاعی در اسرائیل در اوج آمادگی هستند و موشک‌های مقاومت به کجا می‌رسند؟ امروز به شرق شهر اعکا برخورد کرد. این نفاق آمریکاست. همه باید بدانند ابعاد این نبرد کنونی و خطرات و پیامد‌های ناشی از آن برای فلسطین را. به اینکه اگر این کابینه پیروز شوند اسمی از فلسطینیان دیگر نیست. مسجدالاقصی در معرض خطر بسیار شدیدی خواهد گرفت، زیرا اسرائیل نشان داده که فلسطینی‌ها را کشته و نابود کرده است و بیشتر کشور‌های عربی و جامعه بین‌المللی و ۲ میلیارد مسلمان سکوت پیشه کرده‌اند و امروز شاهد حملات به مسجدالاقصی هستیم. خدای ناکرده اگر مقاومت در غزه شکست بخورد که نخواهد خورد، باید بگویم که اگر رژیم پیروز شود جایی و سخنی از مقدسات اسلامی و مسجدالاقصی نخواهد بود.

سید حسن نصرالله گفت: خطرات آن برای اردن و به ویژه حاکم اردن است چرا که اسرائیل می‌خواهد رژیمی جای فلسطین بگذارد پس اردن نیز به فنا خواهد رفت. حتی خطرات آن دامنگیر مصر و کشور‌های منطقه خواهد بود. پس از آنکه اسرائیل همه قوانین و خطوط قرمز را زیر پا گذاشت، کشتار‌های ۴۸ و پس از آن، هرکاری که می‌خواست اسرائیل انجام داد و جهان سکوت پیشه کرد مگر برخی از ملت‌ها که در این‌باره ایستاده‌اند. خطر بسیار شدید است. نباید این خطر با سر بردن در زیر خاک و خم شدن و تسلیم شدن در برابر این طوفان شکل بگیرد چرا که این طوفان ریشه‌ها را در بر خواهد گرفت و آنها خود می‌گویند که بدون هیچگونه خطوط قرمز عمل می‌کنند و باید در مقابل آن نترسیدن و مقابله با آن باشد همانطور که در ۱۰ ماه گذشته اینکار انجام شده است.  

وی گفت: همه انسان‌ها باید بایستند و مقابله کنند و این را در چشم خود به عنوان هدف قرار دهند و هدف این نبرد جلوگیری از پیروزی اسرائیل بر مقاومت در نوار غزه و مسئله فلسطین باشد، زیرا هدف اسرائیل است که اگر تحقق پیدا کند همه منطقه در خطر خواهد بود. این مسئولیت همه ما است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان اظهارکرد: زمانی که دشمن شهید هنیه را در تهران به شهادت رساند یک موفقیت برای اسرائیل بود، ما می‌گوییم که موفقیت بود، اما یک پیروزی در یک جنگ نبود امروز این اقدام رژیم صهیونیستی به شمار نمی‌رود، می‌کشید ما را، ما نیز می‌کشیم شما را. چنین کار‌ها نباید برجسته شود و نباید تمام شده قلمداد شود. نباید مانند برخی از رسانه‌های عربی بگویند که اسرائیل پیروز است و مقاومت شکست خورده است. برخی از رسانه‌های عربی از این موفقیت‌های اسرائیل جشن می‌گیرند، زیرا از نظر آنان اسرائیل باید از ابتدا پیروز شود. اسرائیل در شرایط بسیار دشواری است، خود آنها این را می‌گویند بخصوص بعد از شهادت شهید هنیه و فواد شکر.  

سیدحسن نصرالله بیان داشت: ارتش این رژیم در حال فروپاشی است، خسارات مالی و اقتصادی، مهاجرت از این کشور، بورس تل‌آویو به شدت تنزل یافت، گسل و گسست اجتماعی، حجم تلفات و از کار افتاده‌ها بسیار زیاد است و پس از شهادت این دو شهید چیزی تغییر نکرده است و اسرائیلی‌ها خوب می‌دانند این راه ادامه دارد. بسیاری پس از شهادت فواد شکر به نتانیاهو گفته‌اند که تو ما را در کانال تاریک فرو کرده‌ای؛ بنابراین ما در نبردی هستیم که دارای افقی مشخص است. سید محسن و جوانان و فرماندهان دیگر واضح و مبرهن بود که این نبرد دارای آینده است و از همان سال ۲۰۰۰، جنگ ادامه داشته و در آینده نیز ادامه خواهد داشت. این جنگ براساس افق و امکانات دارای نقاط قوت است.  

دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد: از موضع شراکت در مقاومت و خون، جان، دل، جنگ و آینده و از مقاومت در کرانه باختری و مردان مبارز و زنان نستوه، کسانی که پایداری استوره‌ای و تاریخی آنان را می‌ستاییم از آنها و از جبهه‌های یاری‌گر از عراق و لبنان و یمن که با وجود جانفشانی‌ها و شهادت‌هایی که داده‌اند می‌خواهیم که عملیات‌های خود را ادامه دهند و از کشور‌های عربی و اسلامی می‌خواهیم که برخیزند و از موضع خود تجدید نظر کنند. ایران و سوریه موضع پایدار آنها پایدار است. ایران اعلام کرده بود که پس از کنسولگری عملیات خواهد کرد و امروز نیز پس از شهادت هنیه پاسخ خواهد داد. اما از ایران نمی‌خواهیم که وارد جنگ دائمی شود و از سوریه نیز خواسته نمی‌شود که به دلیل شرایط داخلی آن وارد جنگ طولانی شود. از سوریه و ایران چیزی که ما در مقاومت از آنها خواسته‌ایم حمایت مالی، نظامی، تسهیلاتی داشته باشند، با وجود اینکه این دو کشور تحت فشار تهدید‌ها و تحریم‌ها قرار گرفته‌اند، اما از جبهه مقاومت حمایت می‌کنند.

وی افزود: از لبنانی‌ها می‌خواهم به جبهه مقاومت خنجر از پشت نزنید مانند برخی رسانه‌های عربی. چند روز قبل برخی رسانه‌های عربی اعلام کردند که حزب الله میخواهد ضاحیه جنوبی را تخلیه کند، این یک دروغ بود. اینچنین حرف‌هایی که می‌زنند مفسد فی‌الارض هستند. سلاح رسانه ترسناک‌تر از کسی است که سلاح به دست دارد. رسانه‌های عربی گفتند که در منطقه حاریک حزب الله منطقه را تخلیه کرده است اما اصلاً این‌چنین نبود. در رسانه‌ها گفتند اصلاً اسرائیل اسماعیل هنیه را ترور نکرد بلکه یک بمب بود. 

سیدحسن نصرالله خطاب به برخی لبنانی‌ها گفت: ما از شما حمایت نمی‌خواهیم، فقط وطن‌گرایی را داشته باشید و سکوت کنید و از پشت خنجر نزنید.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: پس از ترور شهید هنیه، ایران خود را ملزم به واکنش دید و دشمن نیز در حال انتظار به سر می‌برد به همین علت رسانه‌ها را اگر دنبال کرده باشید می‌بینید که امریکایی‌ها در حال ارتباط‌های زیادی در منطقه هستند و گفته می‌شد که روز دوشنبه عملیات واکنش انجام می‌شد. چرا آمریکایی‌ها چنین چیزی را گفتند؟ می‌خواستند بگویند ما مطلع هستیم. حتی ترامپ نیز گفت که اطلاعاتی دارد که صبح یا شب روز دوشنبه حمله خواهد شد، یعنی می‌خواستند بگویند اطلاعات دقیقی دارند. پس از ترور شهید فواد نیز حزب الله خود را ملزم به پاسخ می‌بیند. دشمن از هر فریادی هراس دارد. یمن پس از حمله به حدیده خود را ملزم به واکنش کرده و واکنش نشان می‌دهد. در این سه جبهه تصمیم و اراده راسخ وجود دارد و تأکید می‌کنم قدرت و توان نیز می‌باشد رفتار با تعقل و با شهامت و تأثیرگزار خواهد بود. این انتظاری که اسرائیل در آن است ما‌ می‌گوییم یک، دو یا سه روز، این انتظار یک هفته پیش اسرائیل است که طی این یک هفته بخشی از عقوبت اسرائیل و بخشی از واکنش و نبرد به شمار می‌رود زیرا نبرد، نبرد اعصاب، عقلایی و سلاح و خون است.

وی افزود: انتظار دادن دشمن بخشی از نبرد است. از یک سو حزب الله در حال تهدید است. از سوی دیگر شهید هنیه در تهران ترور شد و از سوی دیگر یمن. سراسر اسرائیل یک بالنگ از شمال تا جنوب ایستاده و منتظر پاسخ است. کابینه اسرائیل، ارتش و جامعه و شهرک‌های آن همه در حال انتظار هستند. مثال آنها این است که بابا ما را راحت کنید. اگر شهید هم ما مزاح می‌کردیم و با ایرانی‌ها نیز مزاح می‌کنیم و امروز همه در حال شوخی کردن با اسرائیل هستند. اسرائیلی‌ها می‌گویند ما را خلاص کنید و خداوند انشاءالله آنها را خلاص کند. این انتظار بخشی از نبرد است. وضع از شمال به گونه دیگری است. پایگاه راما دیوید دو سومش تخلیه شده است. این پایگاه پس از حیفا پایگاه اصلی است. بسیاری از کارخانه‌ها و جاهای انفجاری و حساس در حال جابجا شدن هستند و به لحاظ اقتصادی و عملی رژیم اسرائیلی در حالت بسیار بدی است. 

سیدحسن نصرالله گفت: سید فواد می‌گفت که آنها دیوار صوتی دارند و زمانی که پهپادهای ما عبور می‌کنند آژیرهای آنها در همه مناطق به صدا در می‌آیند و این صدا در واقع صدای شکستن دیوار صوتی است که این کار ما است. اسرائیلی که مدام خط و نشان می‌کشید امروز به این وضع افتاده است. انتظار آنها انتظار شدیدی است. اقداماتی که اتخاذ شده بسیار زیاد است، تدابیری که اتخاذ شده و هیئت‌هایی که به ایران و لبنان می‌روند و تماس‌ها با این دو کشور بسیار زیاد است و همه امروز تحت فشار قرار دارند و بسیاری نیز نگران هستند.

وی گفت: طی 75 سال گذشته، ما بودیم که مهاجرت می‌کردیم و صهیونیست‌ها مهاجرت نمی‌کردند. آنها در این مدت در شهرک‌های خود ساکن بودند و ما مهاجر بودیم، کارخانه‌های ما نابود و کارخانه‌های آنها می‌ماند، شمار زیادی از ما شهید می‌شدند اما از آنها هیچ چیزی، اقتصاد ما متضرر می‌شد اما اقتصاد آنها هیچ ضرری نداشت اما وضع امروز به گونه دیگری شده است. شرکت‌های هواپیمایی بیروت - تل‌آویو متوقف می‌شوند، ساکنان ما در جنوب و بیش از 270 هزار نفر از آنها مهاجرت کردند، خود صهیونیست‌ها دائماً منازل خود را ترک می‌کنند. پیام از آمریکا می‌رسد که من متوقف شدم، اما کجا؟! جنگ حساب و کتاب دارد، من به شما می‌گویم که حساب دشمن برای جنگ بسیار سخت است و تصمیم آسانی نیست. زمانی که دشمن به جنگی اقدام می‌کند نیاز به بهانه ندارد مانند موضوع مجدالاشمس. 

دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: پهپادهای ما به شهر عکا رسیدند، یکی از موشک‌های آنها خواست پهپاد ما را بزند اما نتوانست، می‌خواست پهپاد ما را بزنند، در وسط اتوبان توانست به پهپاد ما برسد. آنها اعلام کردند که موشک از سوی گنبد آهنین بود که در رهگیری ناکام ماند. امروز ارتش در ارتباط با نحایا وضع را اعلام کرد اما در مجدالاشمس جرعت نکرد واقعیت را بگوید زیرا طرح آن مبتنی بر فتنه و فتنه‌افکنی بود. به هرحال هیئت‌ها در حال رفت و آمد هستند. برخی از این هیئت‌ها وقیح هستند، همانهایی که تجاوز به زنان و کودکان را اصلاً محکوم نکردند، اگر ترور فواد شکر را محکوم نکردند حداقل ترور هنیه و زنان و کودکان را محکوم می‌کردند، اما ما که می‌خواهیم اقدامی کنیم می‌گویند خویشتنداری کنید، در برابر چشم و گوش آنها آدم‌ها را می‌کشند هیچ چیزی نمی‌گویند اما به ما می‌گویند صبر و شکیبایی داشته باشید. امریکایی‌ها می‌گویند به دنبال متوقف کردن جنگ در غزه هستند و ما هم همین را می‌گوییم، بهترین و ارزشمندترین افراد خود را در راه این هدف از دست می‌دهیم در راه متجاوزگری علیه ملت فلسطین، اما چه کسی می‌تواند به آمریکا اعتماد کند، آنها (آمریکا) دروغ گفتند که دنبال متوقف کردن جنگ هستند اما از طرف دیگر انواع و اقسام بمب‌ها و سلاح‌ها را با کشتی به رژیم صهیونیستی ارسال می‌کنند.

سیدحسن نصرالله تأکید کرد: ما پاسخ خود را خواهیم داد. ممکن است به تنهایی یا به همراهی با جبهه محور مقاومت. این نبرد، نبرد بزرگی است و خون‌های ارزشمندی داده می‌شود و امکان ندارد هرچه که باشد نتایج مقاومت متوقف شود. من امروز براساس عقل و منطق و مسئولیت سخن می‌گویم و براساس صبر و شکیبایی و پایداری و با توکل بر خداوند برای حمایت از ملت و شرفمان سخن می‌گویم. 10 ماه براساس ضوابط مشخص عمل کرده‌ایم. 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته