دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پورعباس در تبریک روز خبرنگار؛

گسترش فناوری‌های ارتباطی، اهمیت خبرنگاری را دو چندان می‌کند

گسترش فناوری‌های ارتباطی، اهمیت خبرنگاری را دو چندان می‌کند
سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: بدون شک با گسترش فناوری‌های ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی، اهمیت فعالیت خبرنگاران در ارائه اطلاعات دقیق و صحیح و تنویر افکار عمومی دو چندان شده است.
کد خبر : 926235

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالرسول پورعباس سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار از زحمات و خدمات خبرنگارانی که برای اطلاع‌رسانی به داوطلبان آزمون‌ها تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر کرد.

 در پیام عبدالرسول پورعباس آمده است:

هفدهم مرداد، روز خبرنگار نمادی از ضرورت توجه به آگاهی بخشی و خدمت در جهت بسط روشنگری عمومی است. اصحاب رسانه صادقانه، تعهد و مسئولیت پذیری خود را به اثبات رسانده و وجدان بیدار جامعه هستند و در بیداری افکار عمومی نقشی ارزنده و مؤثر ایفا می‌کنند. بدون شک با گسترش فناوری‌های ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی، اهمیت فعالیت خبرنگاران در ارائه اطلاعات دقیق و صحیح و تنویر افکار عمومی دو چندان شده است.

زحمات خبرنگاران به‌ویژه عزیزانی که در حوزه فرهنگی و اطلاع‌رسانی به داوطلبان آزمون‌ها تلاش می‌کنند، شایسته تقدیر و تشکر است و برگزاری رضایت‌بخش آزمون‌ها به خصوص آزمون‌های سراسری که با آرامش داوطلبان همراه بوده است با تلاش و یاری عزیزان این عرصه میسر شده است؛ لذا با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای رسانه، به ویژه شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به تلاش‌گران عرصه اطلاع‌رسانی کشور به خصوص در حوزه علمی و آموزشی تبریک گفته و برای این عزیزان آرزوی توفیق روزافزون دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته