دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حیدری: پخش کردن شماره تلفن داوران جوانمردانه نیست/ در کشورهای اطراف داوران در آسفالت تمرین نمی کنند +فیلم

کد خبر : 926164
16 مرداد 1403 - 12:13
داور لیگ برتر فوتبال گفت: پخش کردن شماره تلفن داوران همیشه وجود داشته است اما اینکار جوانمردانه نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیام حیدری در پاسخ به این سوال که چرا برخی از تیم ها دلیل عدم نتیجه گیری خود را به داوران تعمیم می دهند گفت: مشکلات همیشه بوده و قشر داوری همیشه مظلوم واقع شده است. اگر به داوران هجمه وارد شود، نمی توانند جوابی بدهند و تنها کمیته داوران پشتیبان ما است. ما باید سکوت کنیم و بر کار خود تمرکز کنیم.

وی درخصوص شکایت خود و برادرش از یک مربی معروف به دلیل انتشار تلفن همراه او گفت: ما زیرنظر فدراسیون فوتبال هستیم و هرگونه گزارش برای بازی یا بعد آن باشد به فدراسیون ارجاع می دهیم و تصمیم گیری برعهده افراد فدراسیون است. اینکه شماره یک داور در فضای مجازی گذاشته شود همیشه بوده است و برای من بارها اتفاق افتاده است. این حرکت جوانمردانه نیست که شما بخواهید با خانواده یک داور و محل کار آسیب بزنید. حال شما درنظر بگیرید اگر خط یک دکتر به دلیل هیجانات طرفداران مشغول شود و یک بیمار نتواند با او ارتباط بگیرد اینجا بحث جان یک نفر مطرح می شود. انتظار دارم فدراسیون فوتبال ترتیب اثر دهند.

این داور لیگ برتر درباره صحبت های همرنگ در مراسم رونمایی لباسان داوران لیگ برتر تصریح کرد: حق الزحمه داوران چیزی نیست که لایق جامعه داوری باشد. همه در مردم تلاش هستند داوران نیز تلاش می کنند. ما مجبور هستیم در آسفالت و کوه تمرین کنیم. در شهر من امکانات اولیه وجود ندارد که این موضوع به فدراسیون فوتبال مربوط نمی شود. برای اینکه حرفه ای شویم باید ببینیم شرایط حرفه ای در جایی که زندگی می کنیم وجود دارد یا خیر؟ به داوران حوزه خلیج فارس بگوییم که در آسفالت تمرین می کنید فرار می کنند. چراکه بدنشان را نیاز دارند و می خواهند زندگی کنند. این موضوع یکی از مشکلات بزرگ ما است. دستمزد داوران کشور های نزدیک مانند کشور های عربی با دستمزد ما به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست.

برای اطلاع کامل از صحبت های پیام حیدری فیلم را مشاهده کنید:

ارسال نظر
هلدینگ شایسته