دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1403 - 09:59

فاجعه تمام‌قد در اردوی ترکیه/ بازیکنان پرسپولیس مصدوم می‌شدند چه کسی پاسخگو بود؟

فاجعه تمام‌قد در اردوی ترکیه  بازیکنان پرسپولیس مصدوم می‌شدند چه کسی پاسخگو بود؟
اتفاقی که برای پرسپولیس در اردوی ترکیه افتاد را باید عجیب‌ترین اتفاق ممکن قلمداد کرد.
کد خبر : 926111

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ما که هنوز به طور دقیق متوجه نشدیم چرا تیم‌های ایرانی اصرار به برگزاری اردوی تدارکاتی در کشور ترکیه دارند؛ اما اگر این کار را کار درستی هم بدانیم تازه باید بپرسیم چرا نمایندگان فوتبال ایران به مصاف رقبایی می‌روند که حتی اسم آنها را هم هیچ‌کس نشنیده است؟

پرسپولیسی‌ها فاجعه بازی دوستانه در ترکیه را به گردن کسی انداختند که هماهنگ کننده برگزاری اردو در این کشور بود؛ اما اگر این فرد ناشناخته را هم مقصر بدانیم باید یادآوری کنیم که همان تیم بیکوز اسپور که با پرسپولیس بازی نکرده در لیگ دسته سوم ترکیه بوده و تازه به لیگ دست دوم صعود کرده است! در واقع بازی با این تیم هم هیچ سودی برای پرسپولیس که احتمالاً باید با النصر عربستان بازی کند، نداشت چه رسد به اینکه حالا معلوم شده حریف سرخپوشان یک تیم از آکادمی‌های ترکیه و شامل بازیکنان آفریقایی تستی در این کشور بوده است.

فاجعه تمام قد در اردوی ترکیه/ بازیکنان پرسپولیس مصدوم می‌شدند چه کسی پاسخگو بود؟


 به نظر می‌رسد فرد هماهنگ کننده اردوی ترکیه که چنین دیداری را ترتیب داده حتی از دلال‌های بازیکن در ایران هم به مراتب زرنگ‌تر است! البته ببخشید که به جای واژه زرنگ‌تر نمی‌توانیم از کلمه دیگری استفاده کنیم؛ اما سوال اینجاست که اگر بازیکنان پرسپولیس در دیدار با بازیکنان آفریقایی و تستی ترکیه مصدوم می‌شدند چه کسی پاسخگو بود؟ پرسپولیس برای یک بازیکن معمولی حداقل ۲۴ میلیارد تومان هزینه کرده و قطعاً اگر اتفاقی که برای امثال پورعلی گنجی و یاسین سلمانی رخ داد و در اردوی ترکیه تکرار می‌شد هیچ‌کس جوابگو نبود و بازی معروف کی بود کی بود من نبودم را شاهد بودیم! 

مسئولان باشگاه پرسپولیس اگر نمی‌خواهند به رسانه‌ها توضیح بدهند حداقل باید جوابگوی هواداران خود باشند. پرسپولیس قطعاً باید از فردا هماهنگ کننده اردوی ترکیه شکایت کند اما سوال اینجاست که مسئولان رسانه‌ای باشگاه چطور نمی‌دانستند اسم تیم حریف بیکوز اسپور نیست و چطور با دیدن این همه بازیکن سیاه پوست و آفریقایی تعجب نکردند؟

پرسپولیس به جای اینکه در اردوی ترکیه برای لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا آماده شود یک فاجعه تمام قد را رقم زد و که حاصل آن بی‌اعتمادی هوادارانش و البته رسانه‌ها بود. البته شک نکنید که این ماجرا هم شامل مرور زمان می‌شود و همه از یادشان می‌رود که چه اتفاقی افتاده بود اما به طور حتم اعتبار فوتبال ایران با چنین اردوهایی و چنین دیدارهای تدارکاتی عجیب و غریب و بی فایده ای قطعاً بیش از همیشه زیر سوال خواهد رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته