دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1403 - 16:26

عبدی: باشگاه‌ها بازیکنانی را که تربیت کردیم به تیم ملی ندادند

عبدی: باشگاه‌ها بازیکنانی را که تربیت کردیم به تیم ملی ندادند
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: سرمایه، انرژی و وقت برای بازیکنان جوانان توسط فدراسیون گذاشته شده اما نمی‌توانیم از سرمایه‌گذاری انجام شده استفاده کنیم.
کد خبر : 926038

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین عبدی در آستانه سفر تیم ملی فوتبال جوانان به چین برای برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی زیر ۲۰ سال این کشور درباره آخرین وضعیت ملی‌پوشان گفت: قرار است دو بازی دوستانه با تیم ملی زیر ۲۰ سال چین انجام دهیم. تدارکات لازم برای این کار هم انجام شده اما متأسفانه تعدادی از باشگاه‌ها بازیکنانی که در عرض دو سه سال گذشته در تیم ملی جوانان تربیت کردیم را به ما ندادند. در حقیقت آنها هیچ دیدار رسمی نداشتند و فقط در حال تمرینات بودند اجازه ندادند بازیکنان خودمان برای این اردو به تیم بیایند. این در حالی است که بازیکنان ما در حال حاضر نیز مشغول تمرین بوده و هستند و طبق برنامه پیش می‌روند.

سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال فوتبال افزود: فکر می‌کنم این دو بازی می‌توانست برای آنها بسیار مثمرثمر باشد و همین طور برای باشگاه‌هایی که آنها را به خدمت گرفته اند.

وی با ابراز نارضایتی از عدم همکاری باشگاه‌ها با سرمایه‌های ملی در خصوص وقت و انرژی که برای رشد و تربیت آنها گذاشته شده است، گفت: سرمایه، انرژی و وقت برای بازیکنان جوانان توسط فدراسیون گذاشته شده اما حالا که می‌خواهیم برای شادی یک ملت و اهداف مهم خود در رقابت‌های بین‌المللی گام برداریم نمی‌توانیم از سرمایه گذاری انجام شده استفاده کنیم تا تیم ملی هرچه قوی‌تر و منسجم‌تر داشته باشیم.

عبدی تصریح کرد: دلایل جلوگیری این باشگاه‌ها از همکاری با فدراسیون را خود باشگاه‌ها باید اعلام کنند و بگویند. هنوز بازی‌ها شروع نشده که بازیکن ندادند اما احتمالا بگویند مشغول آماده سازی و هماهنگی هستیم که فکر می‌کنم ما هم در جوانان دقیقا مشغول به همین کار هستیم.

سرمربی تیم ملی جوانان ادامه داد: به هر حال امیدوارم این بازیکنان در باشگاه‌های خود بازی کنند چون در غیر این صورت اگر بازی نکنند و یا بخواهند آنها را فقط در شرایط خاص به ما بدهند مجبوریم بازیکنان دیگر را تعلیم دهیم و از آنها استفاده کنیم.

عبدی خاطرنشان کرد: زمان بسیار کم است و باید همه ما همراه شویم تا تیم ملی قوی‌تری را داشته باشیم. در هر صورت با ۱۴،۱۵ بازیکن داخل زمین می‌رویم که در کنار آنها سه گلر هم هست. در صورتیکه ما باید با ۲۳ نفر به سفر می‌رفتیم.

‌‌‌‌سرمربی تیم ملی جوانان تاکید کرد: در هر صورت بازیکنانی که از دو، سه سال گذشته با ما بودند به تعداد انگشتان یک دست هم نیستند و بازیکنان جدیدی را آورده‌ایم که آنها را امتحان کنیم. دوست داشتیم با تمام بازیکنان می‌رفتیم اما نقصان بزرگی است که اکنون تعدادی از آنها را نداریم ولی به هر حال کارمان را ادامه می دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته