دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1403 - 14:50

سومین جشنواره داستان‌نویسی«به‌ یاد لاله‌ها»کلید خورد

سومین جشنواره داستان‌نویسی«به‌ یاد لاله‌ها»کلید خورد
سومین جشنواره داستان‌نویسی «به‌ یاد لاله‌ها» از سری برنامه‌های چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری مؤسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر : 925999

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین جلسه سیاست‌گذاری سومین جشنواره داستان‌نویسی«به‌ یاد لاله‌ها» از سری برنامه‌های چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی وهنری مؤسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی با حضور رئیس و اعضای این شورا در دفتر معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

مهدی منصوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و همچنین رئیس سومین جشنواره داستان‌نویسی به یاد لاله‌ها در این جلسه با ابراز رضایت از عملکرد دو جشنواره گذشته اظهار کرد: به لطف خداوند، عنایت شهدا و تلاش‌هایی که صورت گرفت جشنواره‌های داستان‌نویسی در سال‌های گذشته مورد توجه قرار گرفته و به‌عنوان برنامه‌های تأثیرگذار فرهنگی در کارنامه این دانشگاه ثبت شده است.

وی برگزاری هرچه بهتر این رویداد فرهنگی را خواستار شد و تأکید کرد بهره‌گیری از ظرفیت مدارس و حوزه‌های علمیه برای بالا بردن مشارکت در جشنواره سوم می‌تواند رویکرد تأثیرگذاری باشد.

جشنواره داستان‌نویسی«به‌ یاد لاله‌ها» دارای ساختار علمی است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان نیز با ارائه گزارشی از دو جشنواره گذشته گفت: جشنواره داستان‌نویسی به یاد لاله‌ها از معدود برنامه‌هایی است که دارای ساختار علمی بوده و تلاش شده ارزش هنری آن به شاخص‌های حرفه‌ای نزدیک باشد.

مهدی سلطانی‌فر حضور دو سال پیاپی این جشنواره در جمع برگزیدگان جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی را نشان از موفقیت چشمگیر و تلاش عاشقانه دست‌اندرکاران برگزاری این برنامه فاخر فرهنگی دانست.

وی سومین جشنواره داستان‌نویسی به‌یادلاله‌ها را ذیل برنامه‌های چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد که در بازه زمانی سیزدهم ماه رجب تا نیمه‌شعبان با همکاری مؤسسه امامت و مهدویت و واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های مختلف کشور اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان زمان برگزاری سومین جشنواره را همزمان با میلاد مسعود سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه‌السلام اعلام کرد و افزود: این دانشگاه افتخار دارد سومین جشنواره داستان‌نویسی به یاد لاله‌ها را با همکاری نهاد‌ها و سازمان‌های ذی‌ربط و با هدف آشنایی و تداوم یاد و خاطره شهیدان و تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در روز سه‌شنبه شانزدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۳ برگزار کند.

به گزارش آنا، بحث و تبادل‌نظر درباره کیفیت و کمیت اجرای جشنواره سوم از دیگر قسمت‌های این جلسه بود که توسط حاضران دنبال شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته