دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1403 - 11:07
در اردوی راهیان پیشرفت انجام شد؛

آشنایی استادان دانشگاه آزاد با سایت هسته‌ای نطنز

آشنایی استادان دانشگاه آزاد با سایت هسته‌ای نطنز
استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز و بادرود در قالب اردوی راهیان علم و پیشرفت با عملکرد سایت هسته‌ای نطنز آشنا شدند.
کد خبر : 925910

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز و بادرود در قالب طرح اردوی راهیان پیشرفت از مجتمع شهید احمدی روشن بازدید کردند در این بازدید که با حضور حدود ۳۰ نفر از اساتید دانشگاه‌های شهرستان نطنز برگزار شد اساتید با عملکرد سایت هسته‌ای نطنز در راستای غنی‌سازی اورانیوم جهت تولید ایزوتوپ u۲۳۵ برای استفاده در نیروگاه تولید برق بوشهر که در حال حاضر هزار مگاوات برق کشور را از طریق هسته‌ای تولید می‌کند آشنا شدند.

استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز و بادرود از نزدیک درباره عدم آلودگی هوا و عدم وجود اشعه رادیواکتیو در فضا که از دغدغه ساکنین شهر‌ها و روستا‌های اطراف مجتمع است مطلع شدند و از قسمت‌های مختلف مجتمع شهید احمدی روشن از قبیل سایت‌های تهویه هوا، تأسیسات و آزمایشگاه‌ها، اورژانس هسته‌ای و نیز لایه‌های حفاظتی و امنیتی مجموعه بازدید کردند.

در پایان استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز و بادرود با ابراز رضایتمندی و خرسندی، خواستار برگزاری و تداوم و استمرار اردوی راهیان پیشرفت برای افزایش معلومات و آشنایی با دستاورد‌های نظام انقلاب اسلامی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته