دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هوای تهران در وضعیت نارنجی

هوای تهران در وضعیت نارنجی
شاخص به تفکیک مناطق کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی عدد ۱۱۴ در وضعیت هوای ناسالم (نارنجی) قرار دارد.
کد خبر : 925892

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سنجش کیفیت هوا امروز _دوشنبه پانزدهم مرداد_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۶۶، چشمه با شاخص ۱۵۲، سلامت با شاخص ۱۵۳، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۵۲ و منطقه ۱۵ با شاخص ۱۶۱، در وضعیت هوای ناسالم (قرمز) قرار دارد.

بر این اساس دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های پارک رازی با شاخص ۱۲۹، پاسداران با شاخص ۱۲۵، پردیس با شاخص ۱۴۳، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۳۵، دانشگاه تهران با شاخص ۱۳۱، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۱۰۳، ژئوفیزیک با شاخص ۱۲۰، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۰۲، در موقعیت هوای ناسالم (نارنجی) ثبت شدند.

در همین راستا، ایستگاه‌های شریف منطقه دو با شاخص ۱۴۴، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۱۸، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۱۲، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۰۹، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۰۹، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۳۱، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۱۳۱، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۴۷ و ورامین با شاخص ۱۰۲ در وضعیت ناسالم (نارنجی) قرار دارد.

قابل توجه است که امروز سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی ساز با شاخص ۷۵، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۸۵، اسلام‌شهر با شاخص ۷۱، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۷۴، امام خمینی با شاخص ۸۵، باغستان شهریار با شاخص ۸۸، باقرشهر با شاخص ۷۶، بهارستان با شاخص ۵۲، پاکدشت با شاخص ۹۷ و پونک با شاخص ۸۴، سالم (زرد) ثبت شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته