دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرکل فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها؛

ایجاد حلقه‌های واسط بین مردم و حاکمیت از وظایف جریان دانشجویی است

ایجاد حلقه‌های واسط بین مردم و حاکمیت از وظایف جریان دانشجویی است
حجت الاسلام کرمی با اشاره به اهمیت و کارکرد حلقه‌های میانی از نگاه رهبر معظم انقلاب، شکل گیری این حلقه‌ها را از مهترین وظایف جریان دانشجویی دانست.
کد خبر : 925820

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام سعید کرمی، مدیرکل فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در آیین افتتاحیه دومین کاروان مرحله استانی طرح ملی حامیم در حرم مطهر رضوی گفت: حامیم مخفف عبارت حلقه‌های میانی است که واسط میان مردم و حاکمیت و پیگیر مطالبات این دو از یکدیگر در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌باشند و شکل گیری آن‌ها از مهترین وظایف جریان دانشجویی است.

وی ابراز امیدواری کرد نتیجه این دوره، ایجاد جریان فکری اثربخش برای جهاد تبیین در فضای دانشگاه‌ها باشد و افزود: امام رضا (ع) از الگو‌های عرصه جهاد تبیین هستند که به درستی تشخیص دادند شرایط زمانشان، مناظرات و مواجهات علمی را اقتضا می‌کند، وارد این میدان شدند و با جهاد علمی، پرچم تشیع را در اهتزاز نگاه داشتند. ما نیز امروز نیاز داریم در عرصه اندیشه و خرد، مانند ایشان به میدان بیاییم.

یادآور می‌شود مرحله استانی سومین دوره طرح ملی توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی سیاسی (حا میم)، مرداد و شهریورماه جاری با حضور هفت هزار دانشجوی منتخب طرح از سراسر کشور به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته