دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1403 - 12:07

مدیرعامل ملوان: سرلک از نگاه نیروی دریایی غیبت خورده است/ بازیکنی که دلش با تیم نیست را نمی‌خواهیم

مدیرعامل ملوان: سرلک از نگاه نیروی دریایی غیبت خورده است  بازیکنی که دلش با تیم نیست را نمی‌خواهیم
آخرین وضعیت حضور یا عدم حضور سرلک در ملوان مشخص شد.
کد خبر : 925716

رامبد رشیدی راد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره آخرین وضعیت میلاد سرلک و ملوان بندرانزلی اظهار کرد: آنچه مشخص است سرلک در تمرینات ما حضور پیدا نکرده و از نگاه نیروی دریایی عدم حضور و غیبت خورده است. زمان استفاده از گواهی پزشکی او هم به پایان رسیده و هر سرباز در مدت زمان مشخصی می‌تواند از گواهی پزشکی استفاده کند. تا آنجایی که می‌دانم مشکل سرلک با نیروی دریایی حل نشده و برای او غیبت رد شده است.

وی ادامه داد: باشگاه ملوان در مورد میلاد سرلک و هر بازیکن سرباز دیگری موضع خاصی ندارد. بازیکنانی که دوست ندارند تا برای ملوان بازی کنند، ما هم تمایلی نداریم تا آنها در تیم ما حضور یابند. سعید دقیقی سرمربی تیم ملوان بعد از آنکه بازیکنان در اختیار او قرار گرفتند، در مورد اینکه کدام بازیکنان به کار او می‌آیند، تصمیم‌گیری خواهد کرد. کلیت صحبت دقیقی این بوده که بازیکنانی را نیاز دارد که دلشان با تیم باشد؛ بنابراین هر بازیکنی که می‌خواهد در دوران سربازی در لیگ برتر بازی کند، باید حضور در ملوان را افتخار بداند و اگر آمد در خدمت او هستیم، اما اگر دلش با ملوان نیست، طبیعتاً اصراری به حضور این بازیکن نداریم. خودش می‌داند چگونه مشکل سربازی‌اش را حل کند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان در واکنش به اینکه میلاد سرلک یکی از سهمیه‌های لیگ برتری ملوان را پر کرده است، عنوان کرد: ما در پست سرلک بازیکن داریم، چون سرباز است اولویت وی را ستاد کل نیرو‌های مسلح و نیروی دریایی مشخص خواهد کرد. اگر سرباز هستند و به ملوان بیایند، در اختیار سرمربی قرار خواهد گرفت. اگر به هر دلیلی نیاید، بنا را بر این گذاشتیم از بازیکنان دیگر در پست سرلک استفاده کنیم. سرمربی تیم هم در مورد اینکه سرلک نیاید تصمیم گرفته و در وقت مقتضی عمل خواهد کرد.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته