دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بحث و صحبت درباره آینده آموزش در کنفرانس عربستان

بحث و صحبت درباره آینده آموزش در کنفرانس عربستان
طی ماه‌های آتی کنفرانسی به نام «LEARN» در شهر ریاض کشور عربستان سعودی برگزار خواهد شد که در آن کارشناسان بین‌المللی به صحبت درباره موضوع آینده آموزش در جهان خواهند پرداخت.
کد خبر : 925714

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهر ریاض میزبان کنفرانس آموزشی «LEARN ۲۰۲۴» در تاریخ ۶و۷ اکتبر خواهد بود. کارشناسان جهانی در تاریخ ۶ و ۷ اکتبر (۱۵ و ۱۶ مهر ماه) برای بحث در مورد آینده آموزش در کنفرانس «LEARN» در ریاض به بحث و گفتگو خواهند پرداخت.

این رویداد دو روزه با اهداف چشم‌انداز ۲۰۳۰ سعودی برای بهبود کیفیت زندگی از طریق برتری آموزشی همسو است.کنفرانس «LEARN ۲۰۲۴» با حضور بیش از ۱۲۰ سخنران از بخش‌های دولتی جهانی، رهبران صنعت و پیشگامان آکادمیک برگزار می‌شود و حدود ۲ هزار نفر از جمله ذینفعان کلیدی و تأثیرگذاران صنعتی در آن شرکت خواهند کرد.

این کنفرانس نقش آموزش در دستیابی به اهداف چشم‌انداز ۲۰۳۰ سعودی را بررسی خواهد کرد و بر ترویج جامعه‌ای پویا، شکوفا و بلندپرواز تمرکز خواهد داشت.

این جلسات به بررسی ارتقای آموزش برای برآوردن نیاز‌های اقتصادی جهانی، ادغام هنر در برنامه درسی و ترویج نوآوری و تفکر انتقادی برای اقتصادی خلاق خواهند پرداخت.
موضوعات کلیدی برای بحث شامل «سرمایه‌گذاری برای تأثیرگذاری»، «نیروی کار آینده» که نیاز‌های در حال تکامل محیط کار را بررسی می‌کند و «GenAI و فراتر از آن»، که تأثیر هوش مصنوعی بر یادگیری را بررسی خواهد کرد، است.

این رویداد برنامه‌های درسی آموزشی را با آخرین روند‌ها و فناوری‌ها به‌روز خواهد کرد. هدف این کنفرانس تقویت همکاری جهانی میان سیاست‌گذاران، معلمان، نوآوران و شرکت‌های پیشرو آموزشی است تا همکاری‌های بین‌المللی در این بخش را بهبود بخشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته