دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1403 - 10:01
در گفت و گو با آنا؛

سرپرست شمس آذر در واکنش به شایعه حضور خطیبی: زارع در تیم ما می ماند/ گوهری یکی از گزینه‌های ما است

سرپرست شمس آذر در واکنش به شایعه حضور خطیبی: زارع در تیم ما می ماند  گوهری یکی از گزینه‌های ما است
سرپرست تیم شمس آذر گفت: به مازیار زارع حق می‌دهیم ولی او سرمربی تیم ما می‌ماند.
کد خبر : 925694

مصیب چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره بحث جدایی مازیار زارع از شمس آذر قزوین در حالی که هنوز فصل شروع نشده، اظهار کرد: بحث خاصی نیست، مازیار زارع در شمس آذر می‌ماند و به کار خود ادامه می‌دهد.

سرپرست تیم شمس آذر در مورد اینکه بحث حضور رسول خطیبی به جای مازیار زارع مطرح شده، گفت: نه چنین چیزی درست نیست و مازیار زارع سرمربی تیم ما باقی می‌ماند.  

چگینی در واکنش به اینکه صحبت‌های مازیار زارع بوی جدایی می‌داد، تصریح کرد: نه او می‌ماند. کمی گلایه کرده بود و به سرمربی تیم حق می‌دهیم. ان‌شاءالله مشکلات‌مان را رفع می‌کنیم و دغدغه‌های زارع رفع می‌شود. 

وی در مورد اینکه یکی از خواسته‌های مازیار زارع جذب بازیکنان لیگ برتری بوده، گفت: ان‌شاءالله که نسبت به جذب بازیکن اتفاقات خوبی می‌افتد. قبول داریم که شرایط خوب و نرمال نیست ولی همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا کار‌هایی که لازم است صورت بگیرد.

سرپرست تیم شمس آذر درباره اینکه از احمد گوهری به عنوان دروازه‌بان جدید شمس آذر نامبرده شده است، عنوان کرد: هنوز جذب این دروازه‌بان قطعی نشده، جلساتی با او و چند دروازه‌بان دیگر برگزار کردیم، اما هنوز دروازه‌بان مدنظر سرمربی جذب نشده است.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته