دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

زارع: نمی دانم در شمس آذر بمانم یا نه/ اجازه دخالت به هیچ کسی را نمی دهم+ فیلم

کد خبر : 925654
13 مرداد 1403 - 20:12
سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: شرایط در این تیم اصلا خوب نیست و نمی دانم بمانم یا نه.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مازیار زارع که همراه تیم شمس آذر در تهران است در مورد وضعیت این تیم در روزهای باقی مانده تا شروع لیگ برتر گفت: شرایط خیلی خوب نیست، بازیکنان اصلی از این تیم جدا شده اند.هنوز بازیکنان مدنظر گرفته نشده است.با توجه به نتایج خوب سال پیش کار را در شهر سخت کرده است. 16 روز است که اینجا هستم و خیلی حرف ها را روز اول زدیم.

وی افزود: من به باشگاه حق می دهم چون کار سخت است اما رفته رفته شرایط فرق کرده است.شمس آذر نیاز به تقویت زیاد دارد. نیاز به بازیکنان لیگ برتری داریم، مردم قزوین توقع دارند.من به کسی اجازه نمی دهم مدیریت و مالک دخالت کنند و البته که دخالت هم نکردند.من با استقلال کامل کار می کنم.

زارع تاکید کرد: بازیکنان زیادی خواستم اما باشگاه نتوانسته جذب کند و تایمی هم نداریم

سرمربی شمس آذر در خصوص اینکه آیا ادامه می دهد یا خیر گفت: واقعا نمی دانم.دوست ندارم خاطرات خوبی که با روزهای خوب در ملوان داشتم از بین برود.الان مسائل زیادی در باشگاه شمس آذر وجود دارد.انتظارات در شهر قزوین خیلی بالاست.من جذب بازیکن می خواهم که انجام نشده است.هشت یا نه بازیکن از شمس آذر جدا شده اند. ما صحبت کرده بودیم که جایگاه فصل پیش حفظ شود اما با این شرایط به هیچ وجه امکان ندارد

وی تاکید کرد: روند، روند خوبی نیست.مربیانی هستند که با خودشان اسپانسر می آورند اما من از اصول خودم خارج نمی شوم و زیر بار هیچ چیزی نمی روم.

ارسال نظر
هلدینگ شایسته