دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نشست مشترک فرمانده پلیس فرودگاه‌ها با سرپرست حجاج ایرانی برای اربعین 

نشست مشترک فرمانده پلیس فرودگاه‌ها با سرپرست حجاج ایرانی برای اربعین 
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و درباره برنامه ریزی‌های صورت گرفته درعملیات انتقال و بازگشت زائران در موسم حج ۱۴۰۳ و تدابیر صورت گرفته برای سفر‌های هوایی اربعین گفتگو کرد.  
کد خبر : 925602

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار محسن عقیلی فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور امروز با حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و درباره برنامه ریزی های صورت گرفته درعملیات انتقال و بازگشت زائران در موسم حج امسال و تدابیر صورت گرفته برای سفرهای هوایی اربعین گفتگو کرد. 

دراين دیدار سردار عقیلی از برنامه های این مجموعه در 21 ایستگاه پروازی زائران حج 1403 گزارشی ارائه و بر تلاش برای تسهیل در روند اعزام و بازگشت زائران از سرزمین وحی تاکید کرد.  

نماينده ولی فقيه در امور حج و زیارت نيز دراين ديداربر لزوم آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی بیشتر برای تسهیل در فرآیند اعزام زائران حج و عمره  توسط  پليس فرودگاه ها با هدف حفظ کرامت و جایگاه آنان تاکید و از تلاش های صورت گرفته در حج امسال تقدیر کرد. 

وی هم افزایی دستگاهها و نهادهای فعال درایستگاههای پروازی بویژه پلیس فرودگاه های کشور در انجام ماموریت های محوله و مبارزه هوشمندانه را موجب افزایش رضایتمندی زائران سفرهای زیارتی دانست و گفت: این اقدامات موجب شد که هیچیک از زائران ایرانی بدلیل داشتن وسایل و داروهای ممنوعه گرفتار نشوند و موردی هم از حمل مواد مخدراعلام نشد.  

در ادامه این دیدار، با توجه به نزدیک شدن به عملیات مراسم اربعین حسینی، سردارعقیلی نیز به آمادگی این مجموعه برای خدمت رسانی به اعزام زائران به مراسم اربعین اشاره و اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته را برای تسهیل درعملیات انتقال و بازگشت زائران حسینی با پروازهای هوایی تشریح کرد. 

وی همچنین بر لزوم تعامل و هماهنگی بیشتر با مجموعه حج و زیارت در خدمت رسانی بهتر به زائران درسفر معنوی اربعین تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته