دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1403 - 13:03

نگاهی به بهترین هتل‌های شهر شیراز

نگاهی به بهترین هتل‌های شهر شیراز
شیراز قدمتی ۶ هزار ساله دارد و در طول تاریخ پرفراز و نشیب خود، پایتخت چندین سلسله پادشاهی از جمله هخامنشیان، ساسانیان، آل بویه و زندیه بوده است.
کد خبر : 925586

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شیراز قدمتی 6 هزار ساله دارد و در طول تاریخ پرفراز و نشیب خود، پایتخت چندین سلسله پادشاهی از جمله هخامنشیان، ساسانیان، آل بویه و زندیه بوده است. این شهر در دوران شکوه خود، مرکز علم، هنر و فرهنگ ایران بوده و شاعران و ادیبان برجسته‌ای همچون حافظ، سعدی و مولانا در آن زندگی می‌کرده‌اند. شیراز مملو از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی است که هر کدام داستان‌ها و زیبایی‌های خاص خود را دارند. نگاهی داریم به تعدادی از بهترین هتل‌ شیراز تا پایان مطالب ما را همراهی کنید.

بهترین هتل های شیراز

انتخاب بهترین هتل شیراز به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد. بااین‌حال، در اینجا چند هتل از بهترین هتل‌های شیراز را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز، یک هتل ۵ ستاره با امکانات ورزشی، استخرها، و اسپاهای غیر مختلط، به‌علاوه رستورانی سطح بالا است. این هتل در موقعیتی عالی در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های توریستی شهر، از جمله دروازه‌قرآن، باغ دلگشا، و باغ ارم قرار دارد و دارای دسترسی آسان به فرودگاه بین‌المللی شیراز است. این هتل طیف گسترده‌ای از امکانات و خدمات را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

158 اتاق و سوئیت با چشم اندازهای مختلف شهر و کوه، تخت‌های با کیفیت بالا و ملحفه‌های مصری، حمام‌های خصوصی با لوازم بهداشتی، تلویزیون‌های صفحه تخت با کانال‌های ماهواره ای، دسترسی به Wi-Fi، مینی بار و تهویه مطبوع است. استخر سرپوشیده و روباز، سونا و جکوزی، مرکز تناسب‌اندام، زمین تنیس، زمین بسکتبال، زمین والیبال، زمین فوتبال، سالن بیلیارد، سالن بازی، فروشگاه سوغاتی، صرافی، مرکز خدمات تجاری، پارکینگ و خدمات نگهبانی 24 ساعته از امکانات رفاهی هتل بزرگ شیراز است.

هتل پارس شیراز

هتل پارس شیراز، هتلی 4 ستاره با ساختمانی 9 طبقه است که 189 واحد اقامتی دارد و در سال 1381 ساخته شده است. این هتل در خیابان رودخانه واقع شده و به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری شیراز مانند باغ دلگشا، باغ ارم و دروازه قرآن دسترسی آسان دارد.

هتل پارس دارای انواع مختلفی از اتاق‌ها برای پاسخگویی به نیازها و بودجه‌های مختلف مسافران است. همه اتاق‌ها دارای تهویه‌مطبوع، تلویزیون، یخچال، مینی بار، چای‌ساز و قهوه‌ساز، سشوار و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی هستند. برخی از اتاق‌ها همچنین دارای بالکن، جکوزی یا چشم‌انداز باغ هستند. این هتل بی‌نظیر 4 رستوران دارد که غذاهای ایرانی و بین‌المللی را سرو می‌کنند. رستوران اصلی هتل، رستوران نادری، صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه ارائه می‌دهد. رستوران ایتالیایی هتل، رستوران لئوناردو، پاستا، پیتزا و سایر غذاهای ایتالیایی را سرو می‌کند. رستوران سنتی هتل، رستوران شمشیر، غذاهای سنتی ایرانی را در فضایی عتیقه سرو می‌کند. کافه هتل، کافه تریا پارس، میان وعده‌ها، نوشیدنی‌ها و دسر را سرو می‌کند.

هتل پارس دارای امکانات رفاهی مختلفی از جمله استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، مرکز آبگرم، مرکز خرید، صرافی، آرایشگاه و فروشگاه صنایع‌دستی است.خدمات اتاق، خدمات خشک‌شویی، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات تور و خدمات ترانسفر فرودگاهی از دیگر خدمات این هتل هستند.

هتل کریم‌خان زند شیراز

هتل کریم‌خان زند شیراز، هتلی 4 ستاره و نوساز است که در خیابان رودکی شهر شیراز قرار گرفته است. این هتل با ترکیب دو سبک معماری سنتی و مدرن، فضایی دلنشین و آرامش‌بخش را برای مهمانان فراهم کرده است. دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری شیراز مانند ارگ کریم‌خانی، موزه پارس، حمام و مسجد وکیل، آب انبار وکیل، سرای مشیر و بازار وکیل از ویژگی‌های هتل به شمار می‌آید.

امکانات رفاهی اتاق‌های هتل کریم‌خان زند شیراز بسته به نوع اتاق متفاوت است. در همه اتاق‌ها حداقل یک‌تخت دونفره وجود دارد. برخی از اتاق‌ها دارای دو تخت تک‌نفره نیز هستند. تمامی اتاق‌ها حمام اختصاصی با دوش و لوازم بهداشتی دارند. تلویزیون احاطه شده در اتاق‌ها به شبکه‌های داخلی و ماهواره متصل است. تلفن اتاق‌ها با خط مستقیم به بیرون و داخل هتل اتصال دارد. در برخی از اتاق‌ها مینی بار با snacks و نوشیدنی‌های غیرالکلی موجود است. سیستم تهویه‌مطبوع از بهترین امکانات اتاق‌های هتل خواهد بود. استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، رستوران ایرانی، سفره‌خانه سنتی، کافی‌شاپ، پارکینگ، وای‌فای رایگان امکانات رفاهی هتل کریم‌خان زند شیراز محسوب می‌شوند.

هتل الیزه شیراز

هتل الیزه شیراز، هتلی 4 ستاره ممتاز با 68 اتاق در 10 طبقه است که در سال 1393 افتتاح شده است. این هتل در خیابان پزشکان، در منطقه خوش‌آب‌وهوای معالی آباد شیراز واقع شده است. دسترسی به این هتل با مترو، اتوبوس و تاکسی به‌راحتی امکان‌پذیر است.امکانات هتل الیزه شیراز استخر سرپوشیده، سالن استراحت، رستوران فرانسوی، اسپا با سونا، وای‌فای رایگان، پارکینگ، خدمات اتاق، پذیرش 24 ساعته، صرافی و فروشگاه است.

قیمت هتل الیزه شیراز در طول سال نوسان دارد. به‌طورکلی، قیمت‌ها در فصل‌های پر گردش مانند نوروز و عید فطر و همچنین در آخر هفته‌ها بالاتر است. رویدادهای خاص مانند کنفرانس‌ها و جشنواره‌ها نیز می‌تواند بر قیمت این هتل تأثیر بگذارد. در زمان برگزاری این رویدادها، تقاضا برای اتاق‌های هتل افزایش می‌یابد و در نتیجه قیمت‌ها نیز بالا می‌رود. در نظر داشته باشید که علاوه بر قیمت پایه اتاق، ممکن است هزینه‌های دیگری نیز به اقامت شما اضافه شود، مانند مالیات، هزینه خدمات هتل و هزینه پارکینگ.

هتل الیزه شیراز

هتل رویال شیراز

هتل رویال شیراز یک هتل 4 ستاره است که در سال 1393 در شهر شیراز افتتاح شده است. این هتل در خیابان طالقانی، نبش کوچه 9 واقع شده است و دسترسی آسانی به حرم مطهر شاهچراغ و باغ دلگشا دارد. هتل رویال 44 اتاق و سوئیت در 6 طبقه دارد. اتاق‌های این هتل مجهز به تخت خواب‌های استاندارد و دو نفره، تلویزیون، یخچال، چای ساز، سشوار مو، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی و اینترنت بی سیم رایگان هستند. از امکانات رفاهی هتل رویال رستوران ایرانی، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، پارکینگ، اینترنت بی سیم در لابی هتل، خدمات ماساژ می‌توان نام برد.

رزرو بهترین هتل شیراز از اسنپ تریپ

اسنپ تریپ سامانه جامع سفر که در سال 1394 کار خود را آغاز کرد، این پلتفرم به ارائه‌ی خدمات جامع مسافرتی به صورت آنلاین می‌پردازد. این وب‌سایت با فراهم‌کردن امکان رزرو هتل، بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و تور، به مسافران در سراسر ایران کمک می‌کند تا سفری آسان و برنامه‌ریزی‌شده را تجربه کنند. فرصت را غنیمت بشمارید به سایت مراجعه کنید از مزایای آن دسترسی آسان، پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، پیشنهادات و تخفیفات بهره ببرید.

انتهای پیام/

برچسب ها: هتل شیراز اقامت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته