دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

یک حرکت عظیم جهادی برای پیرغلامان حسینی

یک حرکت عظیم جهادی برای پیرغلامان حسینی
مدیر کمیته روابط عمومی و تبلیغات اجلاس پیرغلامان حسینی از ضرورت و تداوم برگزاری این رویداد آئینی مذهبی گفت.
کد خبر : 925585

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد تمدنی مدیر کمیته روابط عمومی اجلاس تجلیل از پیرغلامان حسینی گفت: برگزاری این رویداد در این سطح و با حضور اقشار مختلف و اقوام ایرانی در کنار میهمانان خارجی کاری سخت، اما شیرین بود چرا که که کار برای خادمان دستگاه اهل بیت علیهم السلام بود و همه برای برگزاری این رویداد با نیت خالص و عشقی عمیق به نوکران سیدالشهداء علیه السلام کار کردند.

وی افزود: قطعا حضور ستایشگران و جامعه مداحی در کنار هم می‌تواند بستری مناسب برای تجلیل و تکریم ایشان فراهم سازد و امسال با وجود اینکه در شهر کرمان و در جوار مزار شهید سلیمانی این رویداد برگزار شد حال و هوای خاصی که برخاسته از فرهنگ مقاومت بود بر اجلاس حاکم بود که خداوند را به خاطر تلفیق و تجانسی که در این دوره اتفاق افتاد شاکریم.

تمدنی همچنین از میزبانی مناسب و مطلوب استان کرمان در این دوره سخن گفت و افزود:واقعا جا دارد به کمیته‌های تخصصی استانی که در حوزه‌های لجستیکی، پشتیبانی، رسانه و تبلیغات، اسکان و پذیرایی و ... فعال بودند خداقوت و خسته نباشید گفت که در این چند روز واقعا نشان دادند که کرمان دیار کریمان با اخلاص و فداکار است که اسطوره بی بدیلی، چون حاج قاسم عزیزمان را در دل خود دارد و از سر مهر و محبت و با تمام وجود پذیرای عاشقان حسینی در اجلاس بیست و یکم بودند. برکزاری این رویداد یک حرکت عظیم جهادی برخواسته از فرهنگ متعالی عاشوراست که با شعار حب الحسین یجمعنا همه تفکرات و رنگ‌ها و نژاد‌ها و اقوام ملل مختلف را با فرهنگ‌های متفاوت زیر خیمه سیدالشهدا علیه‌السلام جمع کرده و اجلاسی با این شکوه و عظمت را رقم می‌زند.

آیین پایانی بیست و یکمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی یازدهم مردادماه در کرمان و با حضور شخصیت‌های کشوری و لشکری و نیز جامعه ستایشگری اهل بیت پایان یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته