دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1403 - 10:01

انصارالله یمن: اسرائیل منتظر یک ویرانی خفت‌بار باشد

انصارالله یمن: اسرائیل منتظر یک ویرانی خفت‌بار باشد
یکی از اعضای جنبش انصارالله یمن رژیم صهیونیستی را در پی جنایت ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تهدید کرد و گفت که این رژیم باید منتظر یک ویرانی خفت‌بار باشد.
کد خبر : 925501

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، «حزام الاسد» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در پیامی به زبان عبری در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: چرا اسرائیلی‌ها نگران هستند؟ زیرا چیزی که منتظر آن هستند یک ویرانی خفت‌بار و ننگین است.

در همین پیوند، «سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن شامگاه پنجشنبه همزمان با ورود پیکر شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به قطر تاکید کرد: شهادت رهبران همیشه تأثیر زیادیروی انگیزه اصحاب مقاومت برای ادامه راه داشته است و دشمن صهیونیست با افزایش جنایات، خود را به سقوط اجتناب ناپذیر وعده الهی نزدیک می کند.

رهبر جنبش انصارالله یمن تصریح کرد: ترور فرمانده هنیه نقض آشکار تمام آداب و رسوم و مقدسات است. ترور هنیه اروپایی ها و برخی کشورهای عربی را که مواضعشان حتی به حد محکومیت هم نرسید، رسوا کرد.

وی تأکید کرد: شهید هنیه سهم عمده و برجسته در خدمت به قضیه و آرمان عادلانه و مقدس فلسطین و آزادسازی فلسطین و مسجد الاقصی شریف داشت.

سید عبدالملک الحوثی همچنین با اشاره به شهادت فواد شکر فرمانده شاخص حزب الله لبنان گفت: جنایت حمله به حومه جنوبی بیروت و هدف قرار دادن فؤاد شکر، یک تجاوز آشکار و جنایت خطرناک بود.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس بامداد روز چهارشنبه ۱۰ مرداد که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، به شهادت رسید.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران صبح چهارشنبه (۳۱ جولای ۲۰۲۴ برابر با ۱۰ مرداد ۱۴۰۳) در بیانیه ای اعلام کرد: «با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز (چهارشنبه) محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند.»

درپی شهادت اسماعیل هنیه، مقامات و مسئولان ارشد محور مقاومت اعلام کردند که انتقام خون این شهیدان فرمانده را از رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته