دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1403 - 21:34

پیام تسلیت سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت شهادت مجاهد سرافراز اسماعیل هنیه

پیام تسلیت سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت شهادت مجاهد سرافراز اسماعیل هنیه
سرپرست و رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی در پیامی شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت.
کد خبر : 925376

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا،وهب متقی نیا سرپرست و رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی در پیامی شهادت اسماعیل هنیه رئیس فقید دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را تسلیت گفت. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَا تَحۡسَبَنَّ ٱللَّهَ غَٰفِلًا عَمَّا یَعۡمَلُ ٱلظَّـٰلِمُونَۚ إِنَّمَا یُؤَخِّرُهُمۡ لِیَوۡمࣲ تَشۡخَصُ فِیهِ ٱلۡأَبۡصَٰرُ» (سوره ابراهیم، آیه ۴۲)

«و مپندار که خدا از اعمالی که ستمگران می‌کنند غافل است، بلکه کیفر آنها را به تأخیر انداخته برای روزی که چشم‌ها در آن روز خیره می‌شود»

اقدام کوردلانه و تروریستی «باند جنایتکار صهیونیستی» در ترور مجاهد سرافراز «اسماعیل هنیه»، رئیس فقید دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران بار دیگر پرده از ماهیت شوم این رژیم جعلی برداشت و نشان داد که دشمنان اسلام و انسانیت از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به جبهه مقاومت در برابر ظلم و ستم دریغ نمی‌کنند.

پیام تسلیت سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت شهادت مجاهد سرافراز اسماعیل هنیه
شهید اسماعیل هنیه به عنوان یک شخصیت برجسته و مبارز فلسطینی، برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید ایران، به تهران سفر کرده بود. اما رژیم صهیونیستی با ارتکاب این جنایت، ثابت کرد که حتی در محیط‌های دیپلماتیک و رسمی نیز از حملات تروریستی و اقدامات غیرانسانی خود دست بر نمی‌دارد و به هیچ یک از اصول انسانی پایبند نیست.
این باند جنایتکار باید بداند که خون شهدای مقاومت، هرگز بی پاسخ نخواهد ماند و انتقام این جنایت هولناک، به زودی و با قدرت، گرفته خواهد شد.
اینجانب ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی و عرض تسلیت به مقام معظم رهبری، همدردی و تأثر عمیق خود را به پیشگاه ملت مظلوم فلسطین، خانواده شهید اسماعیل هنیه و همه آزادی خواهان جهان اعلام می‌کنم. ما همچنان به حمایت از مبارزات حق طلبانه در جهت آزادی قدس شریف ادامه خواهیم داد و در برابر ظلم و ستم، تا آخرین نفس ایستادگی خواهیم کرد.
روح شهید اسماعیل هنیه شاد و راهش پر رهرو باد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته