دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1403 - 09:50

فلاحت‌زاده: هلدینگ در جذب دو بازیکن بوسنیایی کار پسندیده‌ای نکرد/ سرپرست استقلال باید مشخص شود

فلاحت‌زاده: هلدینگ در جذب دو بازیکن بوسنیایی کار پسندیده‌ای نکرد  سرپرست استقلال باید مشخص شود
بازیکن سابق استقلال گفت: هلدینگ در جذب دوبازیکن بوسنیایی رفتار پسندیده ای نداشته است.
کد خبر : 925305

فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره شرایط آماده‌سازی استقلال برای حضور در فصل جدید اظهار کرد: نسبت به فصل گذشته یارگیری خوبی در استقلال شاهد هستیم و البته با توجه به حضور تیم در لیگ نخبگان، قرار شده تا چند بازیکن خوب دیگر هم جذب شوند. برگزاری اردو در ترکیه به لحاظ اینکه تیم می‌تواند با تمرکز دوران آماده‌سازی پیش فصل را سپری کند، مفیدتر از اردو در داخل کشور است. بازی‌های تدارکاتی هم که در این اردو برگزار می‌شود به تیم بیشتر کمک می‌کند تا هماهنگی نسبی بین بازیکنان و کادرفنی شکل بگیرد و فصل در شرایط بهتری برگزار خواهد شد.

دیگر شاهد لج و لجبازی مدیریت و کادرفنی نیستیم

وی ادامه داد: با تغییر مالکیت در استقلال و واگذاری باشگاه به هلدینگ خلیج فارس، دیگر شاهد لج و لجبازی مدیریت و کادرفنی نیستیم. جواد نکونام مهره‌هایی را در اختیار دارد که با استفاده از آنها می‌تواند شکل بازی تیم را تغییر دهد و علاوه بر بازی روی هوا، روی زمین هم کار کند تا هواداران هم از نوع بازی تیم شان لذت ببرند. ضمن اینکه بازیکنانی که جذب می‌شوند باید زیر نظر مستقیم سرمربی اضافه شوند. این قاعده کار است. هلدینگ در جذب دو بازیکن بوسنیایی کار پسندیده‌ای نکرد. کادرفنی نیاز دارد تا بر اساس شرایط تیم یارگیری کند. با این وجود و احتمالاً روی فیلم‌هایی که بوده نکونام با حضور وینگر بوسنیایی موافقت کرده ولی تیم او دو دروازه‌بان خوب دارد و با وجود خالدآبادی، حسینی نیاز به ذخیره دیگری ندارد. دروازه‌بان بوسنیایی مورد نیاز سرمربی استقلال نیست.

نیاز به معرفی سرپرست استقلال است 

بازیکن سابق استقلال درباره اینکه تکلیف سرپرست این تیم هنوز مشخص نشده، عنوان کرد: یکی از نقاط ضعف استقلال در فصل گذشته استفاده از فردی به نام خواجه گیری در سمت سرپرستی بود. برای این فصل هم جواد نکونام نام من را به عنوان یکی از گزینه‌های سرپرستی معرفی کرده و با من صحبت‌هایی هم شد. تا الان باید گزینه نهایی را مشخص می‌کردند که هنوز این اتفاق نیفتاده است. آتیلا حجازی هم یکی از کسانی است که شناسنامه استقلال محسوب می‌شود. پدرش از پیشکسوتان به نام استقلال است و خودش هم در تیم بازی کرده و آنالیزور و مربی هم بوده است. در هر صورت نیاز به معرفی سرپرست است و سرپرستی در تیم‌های استقلال و پرسپولیس کار سختی است و باشگاه هر چه زودتر برای این پست تصمیم‌گیری کند.

فلاحت‌زاده تصریح کرد: شرایط استقلال نسبت به فصل گذشته سخت‌تر است و در کل کار دشوار خواهد بود. نه تنها برای استقلال بلکه برای همه تیم‌هایی که در لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کنند. در نهایت با نفراتی که استقلال گرفته و بازیکنان دیگری که به تیم اضافه می‌شود، همچنین برگزاری اردوی ترکیه، تیم نکونام در فصل جدید حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته