دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1403 - 09:31

راه شهید هنیه با شهادتش پایان نمی‌یابد

راه شهید هنیه با شهادتش پایان نمی‌یابد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی تأکید کرد: راهی را که شهید هنیه انتخاب کرده بود با شهادت ایشان پایان نمی‌یابد، بلکه رزمندگان مقاومت را در طی این طریق مصمم‌تر خواهد ساخت.
کد خبر : 925296

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا عزیزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی در جلسه کمیسیون دائمی هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند ضمن تسلیت ایام محرم‌الحرام و شهادت اسماعیل هنیه گفت: همانطور که شهید سلیمانی به مراتب بیشتر از سردار سلیمانی برکات و تأثیر داشت، قطعاً شهید هنیه نیز بیش از اسماعیل هنیه به رژیم جعلی صهیونیستی ضرر خواهد رساند و برای استمرار مقاومت منشأ خیر و برکت خواهد بود.

وی اضافه کرد: راهی را که شهید هنیه انتخاب کرده بود با شهادت ایشان پایان نمی‌یابد، بلکه رزمندگان مقاومت را در طی این طریق مصمم‌تر خواهد ساخت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته درباره بودجه سال مالی جدید این دانشگاه ارائه کرد و ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌جنوبی در سال مالی جاری عملکرد مناسبی از حیث برآورد و وصول شهریه داشت، امیدوارم با رهنمود‌های دکتر سروری مجد، راهکار‌ها و پیشنهادهای اعضای این جلسه بودجه مطلوب و عملیاتی برای سال مالی جدید این دانشگاه تنظیم شود.

به گزارش آنا؛ با حضور سروری مجد شورای دانشگاه آزاداسلامی استان خراسان‌جنوبی برگزار شد و مسائل مختلف استان خراسان‌جنوبی به‌خصوص جذب دانشجو مورد بررسی قرار گرفت.

در این مراسم از پوستر جشنواره اختران هدایت هم رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته