دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1403 - 17:28

سرلشکر باقری: شهادت اسماعیل هنیه زمینه‌ساز اتحاد بیشتر جبهه مقاومت اسلامی خواهد شد

سرلشکر باقری: شهادت اسماعیل هنیه زمینه‌ساز اتحاد بیشتر جبهه مقاومت اسلامی خواهد شد
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به‌مناسبت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: شهادت ایشان زمینه‌ساز اتحاد هرچه بیشتر جبهه مقاومت اسلامی و جهان اسلام و شکست‌هایی به‌مراتب دردناکتر از گذشته برای رژیم منفور صهیونیستی و حامیان آن، به‌خصوص آمریکای تروریست‌پرور خواهد شد.
کد خبر : 925254

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با صدور پیامی شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است: 

"وَلَا تَحسَبَنَّ ٱلَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ ٱللَّهِ أَموَاتَاً بَل أَحیَآءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقُونَ"

شهادت پر افتخار مجاهد خستگی ناپذیر، رهبر شجاع جبهه مقتدر مقاومت اسلامی فلسطین و رئیس دفتر سیاسی حماس، شهید بزرگوار "آقای دکتر اسماعیل هنیه" و محافظ ایشان را که در اقدام تروریستی رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی به شهادت رسیدند را به امت اسلامی، آزادی خواهان جهان، جبهه عظیم مقاومت اسلامی و مردم مقاوم و صبور فلسطین بهویژه خانواده مکرم آن شهیدان والامقام تسلیت  عرض می‌نمایم.

بی‌شک این جنایت تروریستی، ضد انسانی و مغایر با قوانین و اصول بین‌المللی که ناشی از استیصال و شکست‌های پی‌درپی در مقابل دفاع قهرمانانه‌ی جبهه مقاومت اسلامی با پشتوانه‌ی مردم صبور و مقتدر فلسطین می‌باشد، زمینه‌ساز اتحاد هرچه بیشتر جبهه مقاومت اسلامی و جهان اسلام و شکست‌هایی به مراتب دردناکتر از گذشته برای آن رژیم منفور و حامیان آن، به خصوص آمریکای تروریست‌پرور خواهد شد.

به فضل الهی و با مجاهدت رزمندگان سلحشور جبهه مقاومت اسلامی مبارزه بر علیه رژیم صهیونیستی مصمم‌تر از گذشته تداوم داشته و نویدبخش آرمان آزادی قدس شریف با نابودی غده سرطانی اسرائیل می‌باشد.  

از درگاه خداوند متعال، علوّ درجات شهدای این جنایت و صبر، شکیبایی و ثبات قدم خاندان معظم شهیدان را مسئلت می‌نمایم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری
مردادماه ۱۴۰۳

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته