دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1403 - 15:03
در جلسه صبح امروز دولت به ریاست معاون اول رئيس جمهور:

عارف: با استقرار دولت جدید در کشور فضای رقابتی به فضای صمیمی و رفاقتی تبدیل شده است/ اقدام جنایتکارانه ترور شهید هنیه را با جدیت و قدرت پیگیری می کنیم

عارف: با استقرار دولت جدید در کشور فضای رقابتی به فضای صمیمی و رفاقتی تبدیل شده است  اقدام جنایتکارانه ترور شهید هنیه را با جدیت و قدرت پیگیری می کنیم
محمد رضا عارف معاون اول رئیس جمهور در جلسه صبح امروز چهارشنبه هیئت دولت با تسلیت شهادت مجاهد گرانقدر حاج اسماعیل هنیه به امت اسلامی و بویژه مردم فلسطین، آنرا ضایعه ای بزرگ دانست و افزود: ما افتخار میزبانی ایشان برای مراسم تحلیف رئیس جمهور را داشتیم و از این بابت تاسف و تاثر ما بیشتر است.
کد خبر : 925215

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد رضا عارف معاون اول رئیس جمهور در جلسه صبح امروز چهارشنبه هیئت دولت با تسلیت شهادت مجاهد گرانقدر حاج اسماعیل هنیه به امت اسلامی و بویژه مردم فلسطین، آنرا ضایعه‌ای بزرگ دانست و افزود: ما افتخار میزبانی ایشان برای مراسم تحلیف رئیس جمهور را داشتیم و از این بابت تاسف و تاثر ما بیشتر است.

معاون اول رئیس جمهور اظهارداشت: این اقدام جنایتکارانه را محکوم کرده و ضمن پیگیری گزارش نهاد‌های ذی ربط، این مسئله را با جدیت و قدرت دنبال خواهیم کرد تا احساس نکنند که در آغاز به کار دولت وفاق ملی می‌توانند به جمهوری اسلامی ایران ضربه‌ای بزنند.

عارف با تاکید بر اینکه توان و قدرت بالای نظام با این اقدامات شیطنت آمیز تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد، افزود: بدون شک جبهه مقاومت مسیر خود را ادامه خواهد داد و مردم و نظام ما هم کماکان در کمک به مقاومت اسلامی و یاری رساندن به ملت مظلوم فلسطین تردید و درنگ نخواهند کرد.

معاون اول رئیس جمهور با قدردانی از مجلس شورای اسلامی و ریاست مجلس بدلیل برگزاری موفق مراسم تحلیف رئیس جمهور، اظهار داشت: با تحلیف رئیس جمهور و استقرار دولت جدید در کشور فضای رقابتی به فضای صمیمی و رفاقتی تبدیل شده است و این از افتخارات نظام و یک جشن ملی است.

عارف با اشاره به حضور گسترده مقامات خارجی از کشور‌های مختلف اظهار داشت: امیدوارم با توجه به اولویت‌های دولت چهاردهم روابط با کشور‌های دوست را گسترش و توسعه دهیم. معاون اول رئیس جمهور با تشکر از بیانات دلگرم کننده رهبر معظم انقلاب در ملاقات با برخی از میهمانان مراسم تحلیف درخصوص تقویت روابط با کشور‌های دوست و برادر، بر لزوم پیگیری توافقات کمیسیون‌های مشترک با سایر کشور‌ها تاکید کرد.

عارف با تاکید بر اینکه فضای دیروز مجلس و پیام اصلی مراسم همدلی و تعامل خوب دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم است، افزود: هدف همه ما خدمت به نظام و مردم است، از ناحیه دولت این نگاه را در همه امور خواهیم داشت و امیدوارم با همکاری مجلس آن را تقویت کنیم که اولین نمود آن رأی اعتماد به اعضای کابینه است.

معاون اول رئیس جمهور همچنین ضمن تقدیر از همه نهاد‌ها و دستگاه‌های برگزار کننده مراسم تحلیف، از صبر و تحمل مردم تهران به دلیل اعمال برخی محدودیت‌ها در جریان برگزاری مراسم، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته