دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ضرورت معرفی ظرفیت‌های آموزش پزشکی ایران به خارج از کشور

ضرورت معرفی ظرفیت‌های آموزش پزشکی ایران به خارج از کشور
دبیر شورای بین الملل معاونت آموزشی وزارت بهداشت، بر ضرورت آشنایی سیاستگذاران و مدیران دانشگاه ها با محورهای اصلی بین المللی سازی آموزش علوم پزشکی تاکید کرد.
کد خبر : 925178

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نیلوفر پیکری، دبیر شورای بین الملل معاونت آموزشی وزارت بهداشت، با اشاره به برگزاری پنجمین کارگاه بین المللی سازی آموزش عالی در علوم پزشکی، گفت: این کارگاه به منظور توانمند سازی اعضای هیات علمی، مدیران، مسئولان و کارشناسان حوزه بین الملل در کلان مناطق آمایشی کشور برگزار می‌شود.

وی هدف از این کارگاه را آشنایی مخاطبین و فراگیران حوزه بین الملل، با محور‌های بین المللی سازی آموزش عالی علوم پزشکی خواند و تصریح کرد: تمرکز اصلی این کارگاه‌ها بر مباحثی همچون بازاریابی آموزش عالی در حوزه بین الملل، معرفی سامانه educationiran که عرضه پتانسیل‌های ایران را بر عهده دارد، تفاهم نامه ها، پذیرش دانشجو و مسئله پژوهش در آموزش بین الملل خواهد بود.

پیکری از همکاری کالج بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در برگزاری این کارگاه خبر داد و یادآور شد: در هر کلان منطقه، این کارگاه‌ها با مشارکت سیاستگذاران و افراد موثر در حوزه بین الملل، چه در زمینه آموزش و چه در حوزه بین الملل برگزار خواهد شد و خوشبختانه کارگاه امروز با استقبال خوبی از سوی روسای دانشگاه‌ها که سیاستگذارن اصلی هستند، مواجه شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته