دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با صدور پیامی؛

آیت الله اعرافی ترور اسماعیل هنیه را محکوم کرد

آیت الله اعرافی ترور اسماعیل هنیه را محکوم کرد
مدیر حوزه‌های علمیه شهادت ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه که با تجاوز به حریم ایران اسلامی انجام شد را تسلیت گفت.
کد خبر : 925176

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه شهادت ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه را تسلیت گفت.

پیام آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه به شرح زیر است:

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا ﴿۲۳/احزاب﴾

شهادت ناجوانمردانه برادر بزرگوار و مجاهد فی سبیل‌الله شهید اسماعیل هنیه باعث تاثر و تالم شدید اینجانب گردید.

آقای شهید هنیه سال‌های متمادی است که خار چشم ایادی استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش صهیونسیتی بود و مخصوصاً بعد از عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی و پیروزی تاریخی مجاهدان حماس بر دشمن زبون صهیونیستی این عقده برای آنها صد چندان شد.

رژیم صهیونسیتی که نفس‌های آخر خود را می‌کشد با شهادت این مجاهد و شهید با عظمت آن هم داخل ایران، پستی و زبونی خود را بیش از پیش برای همه اثبات کرد و قطعاً این کار با چراغ سبز و حمایت آمریکا انجام شده است که باید در این زمینه پاسخ گو باشد.

انتظار می‌رود انتقام شهادت ناجوانمردانه مهمان عزیز ما شهید دکتر اسماعیل هنیه که با تجاوز به حریم کشور اسلامی ایران انجام شده است علاوه بر پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران با واکنش مجاهدین و رزمندگان اسلام در مناطق مختلف فلسطین و منطقه غرب آسیا انجام گیرد.

اینجانب تسلیت خود را خدمت مقام معری، عموم مجاهدان محور مقاومت و نیرو‌های دلاور حماس و مخصوصاً خانواده این شهید بزرگوار ابراز می‌دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته