دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1403 - 11:36

برتری دانشجوی دانشگاه آزاد در جشنواره ملی شهید آوینی

برتری دانشجوی دانشگاه آزاد در جشنواره ملی شهید آوینی
دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر در جشنواره ملی قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی  در بخش طراحی پوستر و تصویرسازی رتبه نخست را کسب کرد.
کد خبر : 925121

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی جهانبخش دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر در دومین جشنواره ملی قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی که به میزبانی دانشگاه شیراز برگزار شد در بخش طراحی پوستر و تصویرسازی رتبه نخست را کسب کرد.

این جشنواره با حضور ۲ هزار و ۲۰۱ دانشجوی کشور از ۷۳ دانشگاه و با ارسال ۳ هزار و ۱۷۰ اثر ادبی و هنری در چهار بخش قرآنی، معارفی، هنری و ادبی در ۱۸ رشته برای دانشجویان شاهد و ایثارگر در همه بخش‌ها و برای همه دانشجویان دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی در بخش هنری و ادبی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

جهانبخش که در سال گذشته در سومین جشنواره علمی، فرهنگی، هنری امامت و مهدویت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز موفق به کسب مقام دوم شده بود در دومین جشنواره ملی قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی در رشته طراحی پوستر به مقام اول دست یافت و در رشته تصویرسازی موفق به مقام شایسته قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته