دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
قتل یک روحانی در لاهیجان؛

قاتل پیش از خودکشی دستگیر شد

قاتل پیش از خودکشی دستگیر شد
فرمانده انتظامی لاهیجان از وقوع سوءقصد و قتل یک روحانی در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل پس از اطلاع از مرگ مقتول به قصد خودکشی، اقدام به خودزنی کرد که با حضور به موقع پلیس، دستگیر و توسط اورژانس، به بیمارستان منتقل شد.
کد خبر : 925087

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی لاهیجان از وقوع یک فقره قتل در یکی از خیابان‌های این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل ۴۰ ساله، با سرعت عمل پلیس قبل از فرار، دستگیر شد.

وی افزود: در پی یک فقره درگیری منجر به جرح در یکی از خیابان‌های شهرستان لاهیجان، مأموران انتظامی برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی لاهیجان تصریح کرد: با حضور ماموران انتظامی در محل، مشخص شد که یک فرد حدود۷۰ ساله بر اثر ضربات سلاح سرد مجروح و به بیمارستان منتقل شده است که متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد. 

به گفته سرهنگ محمدی‌نسب، قاتل ۴۰ ساله، بلافاصله پس از وقوع قتل شناسایی شد و با اطلاع از مرگ مقتول، به قصد خودکشی، اقدام به خودزنی کرده بود که با حضور به موقع پلیس، دستگیر و توسط اورژانس، به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی لاهیجان با اشاره به اینکه قاتل انگیزه خود از قتل را اختلافات شخصی با مقتول اعلام کرد، گفت: پس از تحقیقات مشخص شد حجت‌الاسلام والمسلمین ادیب از روحانیون فاضل و امام جماعت مسجد آقا سید حسین لاهیجان فردی بود که بر اثر سوء قصد دارفانی را وداع گفت.

فرمانده انتظامی لاهیجان تاکید کرد: جزئیات بیشتر و اطلاعات تکمیلی این پرونده پس از بررسی‌های بیشتر از طریق مرجع قضایی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته