دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جای یک اسپانسر قوی در حمایت از یک کاروان 40 نفره خالی است

انوشیروانی: مردم باید از دو ماه قبل بدانند که لباس کاروانشان در روز افتتاحیه چگونه است+ فیلم

کد خبر : 925080
10 مرداد 1403 - 11:05
رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: لباس یک کاروان برای اینکه آن روز حال کاروان و کشور را خوب کند نیاز دارد بجای اینکه روز قبل از افتتاحیه رونمایی شود، دوماه قبل رونمایی شود تا نظرات ورزشکاران و مردم شنیده شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری در مراسم بدرقه تیم ملی وزنه برداری در خصوص وضعیت آمادگی وزنه برداران گفت: از آنجایی که از نزدیک شاهد تلاش های بچه ها بودم، یقین دارم می توانند نتایج خوبی را کسب کنند.

وی درباره حمایت های مالی اظهار کرد:قبل از المپیک رسیدگی کردن خوب است. پاداش هایی که برای کسب مدال گذاشته شده خوب است. با تمام احترامی که به دوستان در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دارم، جای یک اسپانسر قوی در حمایت از یک کاروان 40 نفره خالی است. وزنه برداری آبروی ورزش کشور در المپیک ها را خریده است و مطمئنا باید به آن کمک کرد. وزنه برداری رشته ای است که همیشه میدان دار بوده و در بزنگاه ها به داد نتایج ورزش آمده و به همین دلیل انتظار می رود خیلی بیشتر به آن نگاه شود. 

رئیس فدراسیون وزنه برداری درپاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود از روز اول در دهکده مستقر شوید گفت: برنامه ریزی کاروان دست ما نیست. وقتی ورزشکار به یک شرایط و سیستم غذایی عادت کرده، از کشوری به کشور دیگری جابه جا می شود، بیشتر از 7 تا 8 روز ادامه داشته باشد، بهم می ریزد و ما جوری تضمین کردیم که بچه ها یک هفته قبل از مسابقات خودشان در پاریس باشند و به شرایط آنجا عادت کنند.

انوشیروانی درباره پوشش تیم ملی تصریح کرد: شکل البسه ما بسیارساده است. لباس یک کاروان برای اینکه آن روز حال کاروان و کشور را خوب کند نیاز دارد بجای اینکه روز قبل از افتتاحیه رونمایی شود، دوماه قبل رونمایی شود تا نظرات ورزشکاران و مردم شنیده شود و نقاظ ضعف بر طرف شود و یک لباس کامل شود. مردم ایران باید از قبل بدانند لباسشان چگونه است. کمیته ملی المپیک در این مدت تمام تلاش خود را کرد.

برای اطلاع کامل از صحبت های انوشیروانی فیلم را مشاهده کنید:

ارسال نظر
هلدینگ شایسته