دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1403 - 10:16

حزب‌الله شهادت هنیه را تسلیت گفت

حزب‌الله شهادت هنیه را تسلیت گفت
حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه، خبرداد: ترور هنیه عزم و اراده رزمندگان مقاومت را در همه عرصه‌ها برای ادامه مسیر خود افزایش می‌دهد.
کد خبر : 925070

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای در واکنش به ترور اسماعیل هنیه اظهارداشت: شهادت رهبر بزرگ و مخلص و برادر عزیز اسماعیل هنیه رحمت رئیس دفتر سیاسی حماس و به ویژه خانواده محترم و فداکار ایشان را که ده ها شهید تقدیم کردند، تسلیت می گوییم. 

در این بیانیه آمده است: شهید اسماعیل هنیه از رهبران بزرگ مقاومت عصر حاضر بود که با شجاعت تمام در مقابل پروژه سلطه طلبی آمریکا و اشغالگری صهیونیست ایستاده و خون خود را بر کف دستان خود آماده شهادت کردند. برای هدفی که به آن اعتقاد داشتند و همیشه در طول راه منتظر این شهادت بودند.

این بیانیه می‌افزاید: شهادت اسماعیل هنیه سرسختی مجاهدان مقاومت در همه عرصه‌های مقاومت برای ادامه راه جهاد می‌افزاید و عزم آنان را در برابر دشمن صهیونیستی قوی‌تر می‌سازد.

حزب الله لبنان در آخر گفت: از خداوند منان خواستاریم که این رهبر شهید بزرگوار و عزیز را در زمره شهدا قرار دهد و ایشان را مشمول رحمت و خشنودی واسعه خود قرار دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته