دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

باند قاچاق خودروهای شاسی بلند ژاپنی متلاشی شد

باند قاچاق خودروهای شاسی بلند ژاپنی متلاشی شد
رئیس کل دادگستری استان گلستان از شناسایی چهار باند قاچاق سازمان یافته خودرو‌های تویوتا در این استان خبر داد. ارزش این کالا‌های قاچاق، دست کم بیش از هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.
کد خبر : 925051

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به شناسایی چهار باند قاچاق سازمان یافته خودرو‌های تویوتا در این استان بیان کرد: در این پرونده متهمان به صورت سازمان یافته، خودرو‌های تویوتا لندکروز و تویوتا هایلوکس را غالباً از مناطق مرزی کشور به صورت قاچاقی وارد می‌کردند و در گلستان مشخصات خودرو‌های قدیمی را روی خودرو‌های جدید، سند نمره کرده و می‌فروختند.

وی ادامه داد: در تحقیقات بازپرس پرونده و ضابطین در استان گلستان، مشخص شد متهمان با همین روش در چندین استان دیگر نیز به این اقدام مجرمانه دست زده‌اند.

آسیابی با بیان اینکه این پرونده تاکنون ۱۶ متهم دارد، گفت: این متهمان در قالب چهار باند جداگانه، این خودرو‌ها را به صورت قاچاق وارد کشور می‌کردند.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه تاکنون ۲۱۰ خودرو در کشور از این روش، شناسایی شده است، افزود: ارزش این کالا‌های قاچاق، دست کم بیش از هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته