دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1403 - 09:29

مسئولیت پذیری صنایع پتروشیمی در مراسم اربعین

مسئولیت پذیری صنایع پتروشیمی در مراسم اربعین
اربعین یک رخداد یا مراسم نبوده و به واقع، یک حماسه محسوب می‌شود. دامنه و عمق این حماسه به اندازه‌ای گسترده است که در توصیف نگنجیده و مواهب و برکات آن در زندگی فردی، اجتماعی، مادی و معنوی دلدادگان مکتب حضرت ابا عبداالله الحسین علیه السلام غیر قابل انکار است.
کد خبر : 925044

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، اربعین یک رخداد یا مراسم نبوده و به واقع، یک حماسه محسوب می‌شود. دامنه و عمق این حماسه به اندازه‌ای گسترده است که در توصیف نگنجیده و مواهب و برکات آن در زندگی فردی، اجتماعی، مادی و معنوی دلدادگان مکتب حضرت ابا عبداالله الحسین علیه السلام غیر قابل انکار است. شکوه و عظمت این کنگره جهانی، همگان را بر آن داشته تا در برابر این خروش و جلال سر تعظیم فرودآورده و مخاطب پیام عاشورا در زمان حال و آینده باشند.

قویا معتقدیم هر کس، در هر کسوت و جایگاهی که خود را دلداده مکتب عاشورا و محبت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام قلمداد می‌کند، در خلق این حماسه و بسط آن سهیم است.

حماسه اربعین، انفعال و بی تحرکی را در هیچ سطحی بر نمی‌تابد:از برگزاری مراسم پیاده روی اربعین تا روایتگری از آن. در همین راستا صنعت پتروشیمی کشور نیز عزم خود را جهت مشارکت (در حد توان و ظرفیت‌های خود) در شکل گیری این منظومه مقدس جزم کرده است. در طول سال‌های اخیر، خدمت رسانی خالصانه به زوار حسینی، مدال نوکری اهل بیت علیهم السلام را بر گردن بسیاری از کارکنان و فعالان صنایع پتروشیمی آویخته است.

بدون شک با تحلیل و روند شناسی فعالیت‌های صورت گرفته طی سال‌های اخیر و نیازسنجی عملیاتی از مخاطبان مراسم اربعین حسینی، انشاالله مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی با کارکرد موثرتری در این محفل قدسی و معنوی حضور پیدا می‌کند.

برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین شرکت‌های صنعت پتروشیمی خلیج فارس، حکایت از اراده محکم و پایداری است که میان مدیران این صنعت پویا و فرصت ساز، در خدمت به زوار در نجف اشرف و کربلای معلی شکل گرفته و روز به روز تبلور و نمود بیشتری پیدا می‌کند. در پیشبرد و استمرار هر چه بهتر این مسیر نورانی و پیوستن به این اقیانوس بیکران رحمت و آزادگی، مصمم و استوار هستیم.

مصطفی متدین - مدیر عامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته