دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شمال بارانی می‌شود و تهران گرم‌تر!

شمال بارانی می‌شود و تهران گرم‌تر!
با اعلام سازمان هواشناسی کشور بارش‌های پراکنده امروز و فردا در شمال آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، گلستان، مازندان و گیلان در ساعات عصرگاهی به شکل رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی ادامه دارد، دمای هوای تهران نیز سه درجه افزایش پیدا می‌کند.
کد خبر : 925037

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز و فردا (چهارشنبه و پنجشنبه) در استان‌های شمالی گلستان، مازندران، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی شاهد بارش‌های پراکنده و رگبار و رعد و برق هستیم. در روز جمعه (۱۲ مرداد) هم در گلستان و خراسان شمالی و شنبه در گلستان و شمال استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل نیز در ساعت‌های بعدازظهر و شب بارش پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

طبق این گزارش در روز‌های پایانی هفته در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط استان‌های فارس، هرمزگان و در جنوب کرمان در ساعت‌های بعد از ظهر رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

با اعلام سازمان هواشناسی تا ۵ روز آینده در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز و در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، وزش باد شدید، گاهی گردوخاک، پیش بینی می‌شود که کاهش دید و کاهش کیفیت هوا را به دنبال دارد. از پنجشنبه (۱۱ مرداد) تا شنبه (۱۳ مرداد) با توجه به تشدید سرعت وزش باد در برخی ساعت‌ها در شرق کشور طوفان گردوخاک رخ خواهد داد.

تهران نیز با افزایش ۳ درجه‌ای دما، نوسانات دمایی تهران بین ۳۹ و ۲۷ درجه سانتی‌گراد را می‌گذراند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته