دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1403 - 08:31

جهاد اسلامی: شهادت هنیه مانع استمرار مقاومت نمی‌شود

جهاد اسلامی: شهادت هنیه مانع استمرار مقاومت نمی‌شود
جنبش جهاد اسلامی در واکنش به شهادت هنیه از التزام ملت فلسطین به ادامه گزینه مقاومت خبر داد و گفت که رژیم صهیونیستی در سراشیب سقوط است.
کد خبر : 925034

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای ضمن اعلام همبستگی خود با جنبش حماس در تقابل با رژیم غاصب صهیونیستی تاکید کرد که اقدام تروریستی بزدلانه رژیم صهیونیستی در مورد یکی از نمادهای مقاومت، ملت فلسطین را از استمرار گزینه مقاومت تا زمان پایان دادن به جنایت‌های صهیونیست‌ها باز نخواهد داشت.

همزمان، «محمد الهندی» معاون دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با شبکه خبری «المیادین» گفت که شهید «اسماعیل هنیه» از همان آغاز برای شهادت کار می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی برای اولین بار در تاریخ موجودیت خود با چنین مقاومتی مواجه شده، تاکید کرد که مقاومت فلسطین و لبنان پیش از این نیز با شهادت فرماندهان بزرگی مواجه شده‌اند، اما شهادت این فرماندهان باعث شکسته شدن عزم و اراده آنها نشده است.

الهندی تأکید کرد که رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار دارد و واکنش‌های آن نشان‌دهنده تزلزل و ناتوانی نسبت به تحقق اهداف خود است.

این مقام جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که ترور شهید هنیه تنها متوجه مقاومت فلسطین و جنبش حماس نیست، بلکه مربوط به ایران نیز می‌شود.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

بر اساس این بیانیه علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته