دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همزمان با انتشار نخستین پوستر رسمی مشخص شد؛

«طلسم‌شده» به اسکار امسال می‌رسد

«طلسم‌شده» به اسکار امسال می‌رسد
تاریخ پخش انیمیشن «طلسم‌شده»، با صداپیشگی نیکول کیدمن و خاویر باردم، همزمان با انتشار نخستین پوستر رسمی این اثر مشخص شد.
کد خبر : 924984

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انیمیشن «طلسم‌شده» (Spellbound) جدیدترین ساخته شبکه نتفلیکس در حوزه پویانمایی است که مشخص شد قرار است کمتر از چهار ماه دیگر به صورت جهانی اکران شود. طبق اعلام نتفلیکس این شبکه همزمان با انتشار پوستر رسمی این اثر اعلام کرد که انیمیشن «طلسم‌شده» در تاریخ ۲ آذر ۱۴۰۳ (۲۲ نوامبر ۲۰۲۴) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. 

یکی از نکات قابل توجه این انیمیشن حضور سوپراستارهای خوشنام هالیوودی در رأس صداپیشگان آن است. نیکول کیدمن و خاویر باردم دو بازیگر مطرحی که سابقه دریافت جوایز مطرح سینمایی مثل اسکار و گلدن گلوب را دارند، صداپیشه شخصیت‌های اصلی این انیمیشن هستند. اما به جز این دو سوپراستار، چهره‌های مطرح دیگری همچون ریچل زگلر، جان لیسگو، جنیفر لوئیس و ناتان لین از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن «طلسم‌شده» حضور دارند.

انیمیشن «طلسم‌شده» که در دسته آثار موزیکال قرار می‌گیرد توسط ویکی جنسون کارگردانی شده و وظیفه فیلمنامه‌نویسی آن برعهده تیم سه نفره لیندا وولورتون، لورن هاینک و الیزابت مارتین بوده است. آلن منکن، آهنگساز و ترانه‌سرای نامداری که در کارنامه هنری‌اش آهنگسازی برای آثاری همچون «دیو و دلبر» (Beauty and the Beast)، «علاالدین» (Aladdin) و «پری دریایی کوچول» (The Little Mermaid) انجام داده است، وظیفه ساخت موسیقی این مجموعه را برعهده داشته است.

داستان انیمیشن «طلسم‌شده» در دنیای جادویی لومبریا رخ می‌دهد که دختر جوانی به‌نام پرنسس الیان باید طلسمی را بشکند که پادشاهی او را به دو نیم تقسیم کرده‌ است.

در ادامه نخستین پوستر رسمی این انیمیشن را که اخیراً توسط نتفلیکس منتشر شده است را تماشا کنید:

«طلسم‌شده» به اسکار امسال می‌رسد

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته