دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اجتماع اربعین بزرگترین اجتماع مسلمانان در جهان به شمار می‌رود

اجتماع اربعین بزرگترین اجتماع مسلمانان در جهان به شمار می‌رود
رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی در مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها گفت: اجتماع بزرگ اربعین بعد از اجتماع مردم هند در کنار رود سند بزرگترین اجتماع در جهان به شمار می‌رود.
کد خبر : 924983

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین قدیانی در مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها بیان کرد: اجتماع بزرگ اربعین بعد از اجتماع مردم هند در کنار رود سند بزرگترین اجتماع مسلمانان در جهان به شمار می‌رود و ظرفیت خوبی را برای بیان دیدگاه‌ها و ارائه نقطه نظرات اندیشمندان و اساتید ایجاد می‌کند و می‌توان با عنایت به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون مغناطیس اربعین جریان‌سازی و شبکه‌سازی نخبگان در مسیر پیاده روی اربعین را تحقق بخشید.

رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی گفت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در مراسم حج با نگاه به مسئله طوفان الاقصی و حمایت بیشتر از مردم مظلوم فلسطین بخصوص نوار غزه متاسفانه دولت سعودی با ممانعت و بازداشت فعالان مجازی ما اجازه تحقق این امر را در حج امسال ندادند و از آن جلوگیری کردند.

وی افزود: به امید خدا در اربعین امسال با حضور کشور‌های محور مقاومت و مشارکت فعال فرهیختگان حول مسئله فلسطین صدای مظلومیت و آزادی خواهی و ظلم ستیزی مردم نوار غزه را به گوش همه جهانیان خواهیم رساند و ایام اربعین بهترین فرصت برای تحقق این اتفاقات خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته