دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مرداد 1403 - 17:09

معاون علمی دانشگاه آزاد آباده معرفی شد

معاون علمی دانشگاه آزاد آباده معرفی شد
معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با حضور رئیس و جمعی از دانشگاهیان این دانشگاه معرفی شد.
کد خبر : 924970

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم معرفی معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده همراه با تجلیل از یکی از بازنشستگان این دانشگاه با حضور اعضای هیئت رئیسه و جمعی از کارکنان و اعضای هیئت علمی در سالن اجتماعات شهدای خدمت این واحد دانشگاهی برگزار شد.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آباده در این مراسم گفت: تجلیل از مقام بازنشستگان دانشگاه به عنوان افرادی که سال‌ها از زندگی‌شان را به خدمت در دانشگاه اختصاص داده‌اند، ارزشمند و اثرگذار است.

 آرش زارعیان افزود: با قدردانی از بازنشستگان دانشگاه، می‌توان به ارتقای احساس ارزشمندی و اعتبار آنها در جامعه و دانشگاه کمک کرد.

وی با اشاره به خدمات برجسته و چشمگیر همکاران باز نشسته عنوان کرد: شما مهم‌ترین سرمایه‌های دانشگاه هستید و ما به نیابت از همه دانشجویان فارغ التحصیل و فعال در حوزه تحصیلی دانشگاه آزاد آباده قدردان زحمات شما هستیم.

زارعیان با قدردانی از تلاش و کوشش همکاران در راستای توسعه و نمادسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده تصریح کرد: توسعه و حرکت در جهت این مسیر نه در قالب شعار بلکه ریشه در اعتقاد و اندیشه ما دارد.

وی خاطرنشان کرد: حضور و فعالیت شما خوبان قوت قلبی برای مدیران دانشگاه است و از اینکه فعالیت‌های علمی و فرهنگی این مجموعه موجبات رضایت نهاد‌های فرهنگی شهرستان را فراهم کرده است بر خودم می‌بالم و استفاده از رهنمود‌ها و تجارب ارزشمند شما باعث شده که با قوت قلب بیشتری به کار ادامه دهیم.

وی با تشکر از خدمات محمدرضا امامی، همکار خوش فکر، صادق و صبور در حوزه معاونت علمی دانشگاه، امید قناعتی را به عنوان معاون علمی دانشگاه آزاد آباده و نجمه حسنی را نیز به عنوان کارشناس بودجه این واحد دانشگاهی معرفی و برای این عزیزان آرزوی موفقیت کرد.

 در این مراسم به رسم یادبود با اهدای لوح سپاس و هدایا طبق بخشنامه سازمان مرکزی از خدمات کارکنان بازنشسته دانشگاه آزاد اسلامی آباده قدردانی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: معاون علمی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته