دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مرداد 1403 - 00:30
ملی پوش سابق روئینگ در گفتگو با آنا

مجلل در گروه سختی بود و رقبایش همیشه فینالیست می‌شوند/ با این همه هزینه چرا از فوتبال نتیجه نمی‌بینیم؟

مجلل در گروه سختی بود و رقبایش همیشه فینالیست می‌شوند  با این همه هزینه چرا از فوتبال نتیجه نمی‌بینیم؟
محسن شادی ملی پوش سابق روئینگ تک نفره آقایان گفت: مجلل در گروه بسیار سختی قرار داشت و استرالیا و آمریکا همیشه جزو فینالیست ها هستند.
کد خبر : 924951

محسن شادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره عملکرد بانوان قایقران در بخش رویینگ یک و دو نفره در المپیک پاریس گفت: همین که توانستند در رشته رویینگ سهمیه المپیک را کسب کنند، شاهکار کردند. پارو زدن در کنار رقبای المپیکی کار راحتی نیست. از اول انتظار کسب مدال نداشتیم و اگر ورزشکار از عملکرد خودش راضی باشد برای ما کافی است.

مجلل درگروه بسیار سختی بود

وی افزود: بایید ببینیم چه چیزی در اختیار آنها قرار داده ایم و آیا آن امکاناتی که در اختیارشان قرار دادیم در حد المپیک بوده است که انتظار عملکرد بهتر داشته باشیم؟ اگر قرار است در المپیک نتیجه خوبی گرفته شود، امکانات و تمرینات نیز باید در حد المپیک باشد. نماینده رویینگ تک نفره ما 22 ساله است و تنها سه سال است که عضو تیم ملی شده است و قطعا می تواند چند المپیک دیگر را نیز تجربه کند. تا به الآن رکورد های خوبی زده و از رکورد قبلی کشور 7 ثانیه بهتر بوده است. مجلل در گروه بسیار سختی قرار داشت. استرالیا و آمریکا همیشه جزو فینالیست ها هستند.

مجلل در گروه سختی بود و رقبایش همیشه فینالیست می‌شوند/ با این همه هزینه چرا از فوتبال نتیجه نمی‌بینیم؟

همه برای مدال به المپیک نمی روند

شادی در خصوص عملکرد  رویینگ دو نفره بانوان در المپیک پارس اظهار کرد: در بخش رویینگ دو نفره نیز مهسا جاور و زینب نوروزی باید وزن کم می کردند که کار بسیار دشواری است. آنها توانستند برای اولین بار در بخش رویینگ دونفره بانوان کسب سهمیه کنند آن هم با نقره آسیا. این مورد که گفته شد شکستن پاروی کشور چین باعث حواس پرتی بچه ها شد، درست است اما قطعا دلیل اصلی نیست. همه برای مدال به المپیک نمی روند. درکل سه مدال وجود دارد.تجربه حضور در المپیک تجربه متفاوتی است. امیدوارم در دروره های بعدی نتایج بهتری کسب شود.

چرا نتیجه ای از فوتبال نمی بینیم؟

ملی پوش سابق ادامه داد: سوالی که پیش می آید این است که آیا حمایتی که از فوتبال شده است، از قایقرانی نیز شده است؟ خرج 10 تا المپیک فقط برای 6 ماه فوتبال است. ورزش ورزش است. اینکه می گوییم فوتبال ورزش مردمی است تنها بهانه است. با این همه خرج چرا نتیجه ای از فوتبال نمی بینیم؟ امیدوار هستم مسئولین کمیته المپیک و وزارت ورزش، از ورزش هایی که سهمیه المپیک کسب می کنند، حمایت بیشتری انجام دهند. باید دید که آیا از این ورزشکاران زمان بسیاری است که حمایت می شود یا فقط همین یک ماه بوده است؟

در حد آسیا با فرزام مشکلی نداریم

وی درباره سرمربی تیم ملی رویینگ گفت: افشین فرزام مربی خوبی است. با او درحد آسیا مشکلی نداریم اما شاید بهتر باشد برای عملکرد بهتر در المپیک یک تصمیم دیگری گرفته شود اما در هر حال با او پیشرفت های خوبی را انجام داده ایم. ما نیز چندین سال در در تمرینات تیم ملی و اردوها بوده ایم. هر مدالی که بچه ها کسب می کرده اند اضافه بر سازمان و با غیرت خودشان بوده است. تمرینات رویینگ در شهرستان ها انجام می شود. چرا که ورزشگاه آزادی تنها پیستی که دارد 1000 متر است. اگر تا اینجا رسیده اند که شاهکار هم کرده اند و فقط با غیرت خودشان بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته