دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مرداد 1403 - 14:48
طاهری خطاب به سرپرست جدید واحد آزادشهر تأکید کرد؛

لزوم تداوم روند رو به رشد جذب دانشجو/ پروژه‌های پرورش ماهی و نهالستان تکمیل شوند

لزوم تداوم روند رو به رشد جذب دانشجو  پروژه‌های پرورش ماهی و نهالستان تکمیل شوند
رئیس دانشگاه آزاد گلستان تأکید کرد که سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر باید با تداوم روند رو به رشد جذب دانشجو، پروژه‌های پرورش ماهی و نهالستان این دانشگاه را تکمیل کند.
کد خبر : 924934

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر با حضور حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در سالن آفرینش این واحد دانشگاهی برگزار و زید احمدی به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه معرفی و از تلاش‌های محمدمهدی نادری قدردانی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در این مراسم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نهادی برخاسته از بطن انقلاب و مزین به پسوند اسلامی بوده و در چارچوب اخلاق و حفظ شئونات اسلامی از مجموعه‌های پیشرو است و سند تحول و تعالی دانشگاه به‌عنوان یک چشم‌انداز قابل اجرا و دارای پیوست قابل ارزیابی بین اسناد بالادستی می‌درخشد.

طاهری، حضور دکتر طهرانچی برای دانشگاه آزاد اسلامی را یک فرصت و غنیمت دانست و تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با شعار «هر دانشجو یک مهارت» از انجام فعالیت‌های صرفاً آموزشی، فرهنگی و پژوهشی به سمت تولید علم به ثروت و پرورش فارغ‌التحصیلان دارای مهارت و ایجاد زمینه ورود دانشجویان به بازار کار در میدان عمل ثابت کرد که «العلم سلطان» و این اقدام شایسته از ابتکارات و برنامه‌ریزی‌های دکتر طهرانچی است.

از تداوم روند رو به رشد جذب دانشجو تا تکمیل پروژه‌های پرورش ماهی و نهالستان

وی، انتظارات از سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر را اینگونه بیان کرد: اجرای سند تحول و تعالی دانشگاه، اجرای دستورالعمل آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری، برنامه‌ریزی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه، تداوم روند رو به رشد جذب دانشجو، تکمیل پروژه‌ها (پرورش ماهی و نهالستان)، مشارکت حداکثری اعضای هیئت علمی در اجرای برنامه‌های دانشگاه، تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت و اجرای دقیق طرح پویش، انضباط مالی، اجرای دقیق آیین‌نامه‌های کمیسیون معاملات دانشگاه از وظایفی است که سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر باید با تمام توان برای تحقق آنها تلاش کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان با تجلیل از تلاش رئیس قدیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر در طول فعالیتش، احمدی را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر معرفی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته