دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مرداد 1403 - 14:19

استقبال دانشگاهیان دانشگاه آزاد از پویش «اهدای خون، اهدای زندگی»

استقبال دانشگاهیان دانشگاه آزاد از پویش «اهدای خون، اهدای زندگی»
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش با اعلام برگزاری پویش ملی «اهدای خون، اهدای زندگی» عنوان کرد: این پویش با استقبال بسیار زیاد دانشگاهیان مواجه شده است.
کد خبر : 924922

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با ماه محرم ۹ مرداد (روز اهدای خون)، طرح خیرخواهانه پویش ملی «اهدای خون، اهدای زندگی» با همکاری پایگاه انتقال خون شهرستان رودسر برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش در این پویش اظهار کرد: طرح پویش ملی و خداپسندانه «اهدای خون، اهدای زندگی» همزمان با ایام ماه محرم و ۹ مرداد روز اهدای خون با هدف کمک به همنوعان نیازمند توسط دانشگاهیان واحد رودسر و املش نیز برگزار شد.

استقبال دانشجویان دانشگاه آزاد از پویش «اهدای خون، اهدای زندگی»

بهمن پنجعلی‌زاده با اشاره به اینکه خداوند محسنین را دوست دارد و در قرآن کریم بر احسان تأکید فراوان شده است، ادامه داد: این حرکت ایثارگرانه و بشردوستانه که ترویج فرهنگ ایثار را به دنبال داشت با استقبال خوب دانشگاهیان واحد رودسر و املش مواجه شد.

سیدمیبد مصباح کیائی پزشک پایگاه انتقال خون شهرستان رودسر هم ضمن معاینه و مشاوره با همکاران واحد رودسر و املش با اشاره به فواید اهدای خون، مشخص شدن میزان غلظت خون و از بین رفتن این مشکل در بدن، اعلام گروه خونی به اهداکننده، آزمایش بیماری اچ، آی، وی را از فواید اهدای خون برشمرد و افزود: غلیظ بودن خون به تنهایی موجب بیماری‌های زیادی می‌شود که می‌توان از جمله بیماری‌ها به سکته قلبی اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته