دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مرداد 1403 - 14:18

لاهوتی: اراده مجلس بر همکاری با دولت است/ فراکسیون مستقلین ولایی با دولت همکاری می‌کند

لاهوتی: اراده مجلس بر همکاری با دولت است  فراکسیون مستقلین ولایی با دولت همکاری می‌کند
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اراده مجلس فعلاً دنبال این است که کابینه رئیس جمهور زودتر شکل بگیرد و با رئیس جمهور همکاری کنند تا کابینه رئیس جمهور شکل بگیرد، گفت: اراده مجلس بر همکاری با دولت است.
کد خبر : 924916

مهرداد لاهوتی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره نحوه تعامل دولت و مجلس بیان کرد: تصور من این هست که اراده مجلس فعلاً دنبال این است که کابینه رئیس جمهور زودتر شکل بگیرد و با رئیس جمهور همکاری کنند تا کابینه رئیس جمهور شکل بگیرد.

وی افزود: موافقت و مخالفت‌ها در مجلس یک امر عادی است مثلاً وزیری آمد و نماینده مخالف آن صحبت کرد به معنای عدم تعامل با دولت نمی‌توان تلقی کرد، اما در مجموع می‌توان اینگونه برداشت کرد که اراده مجلس بر همکاری با دولت است.

نماینده لنگرود در ادامه درباره جلسه فراگسیون مستقلین ولایی گفت: موضوع ما در جلسه اخیر هیئت موسسه فراکسیون مستقلین ولایی همین بود که ما باید در مجلس با دولت همراهی کنیم و احتمال ما این است که این فراکسیون به ۱۲۰ نفر برسد و تبدیل به فراکسیون اکثریت شود.

لاهوتی تاکید کرد: درباره رای اعتماد هم صورت مسئله مشخص است که شاخصه‌های آن تعهد، تخصص و تجربه است. ما نمایندگان خیلی نباید نگران وزارتخانه‌ها شویم، زیرا کسی که برای گزینه وزارت معرفی می‌شود از فیلتر‌های دستگاه‌های نظارتی عبور می‌کنند، اما در آینده ممکن است مجلس به فکر استیضاح وزیری هم باشد که در تاریخ مجلس هم سابقه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته