دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مرداد 1403 - 11:55

تصویب و راه‌اندازی رشته پرستاری در دانشگاه آزاد زرقان

تصویب و راه‌اندازی رشته پرستاری در دانشگاه آزاد زرقان
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان از تصویب و ایجاد رشته پرستاری در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 924868

سراج‌الدین محبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از تصویب و ایجاد رشته کارشناسی پرستاری در این دانشگاه خبر داد.

وی اضافه کرد: دنبال پیگیری‎های انجام شده در ماه‎های اخیر و کمک‌های معنوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی شهر، معتمدین، تأمین امکانات و نیاز‌های اولیه برای راه‎اندازی رشته پرستاری و بازدید نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از این امکانات توانستیم رضایت وزارت بهداشت را برای راه‎اندازی رشته پرستاری جلب کرده و این رشته را برای واحد زرقان تصویب کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان بیان کرد: این دانشگاه در سال‌های اخیر فاقد رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی بوده و بسیاری از دانشجویان در منطقه برای تحصیل به شهر‌های دیگر می‌رفتند که موجب نگرانی و دغدغه خانواده‌ها شده بود.

محبی متذکر شد: نیاز به پرستار بومی در شهرستان زرقان بسیار مشهود است، امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان گام‌های رفیع در این مهم بردارد و بخشی از این کمبود را مرتفع کند.

وی یادآور شد: درحال حاضر پیگیر ایجاد دو رشته جدید؛ فناوری سلامت و علوم تغذیه در مقطع کارشناسی پیوسته برای  دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان هستیم که مورد تصویب اولیه قرار گرفته و برای تأیید نهایی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیگیر اقدامات هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته