دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رئیس ستاد اربعین سازمان هیأت و تشکل‌ها منصوب شد

رئیس ستاد اربعین سازمان هیأت و تشکل‌ها منصوب شد
حجت‌الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، در حکمی، مهدی شریفیان را به عنوان رئیس ستاد اربعین این سازمان منصوب کرد.
کد خبر : 924841

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی، در حکمی، مهدی شریفیان را به عنوان رئیس ستاد اربعین این سازمان منصوب کرد. در متن این حکم آمده است:

مراسم باشکوه اربعین بزرگ‌ترین همایش مردمی با محوریت فرهنگ اهل‌بیت (علیهم ‌السلام) را تشکیل می‌دهد که ظرفیت عظیم معنوی، جهت تربیت نفوس انسان‌ها از ادیان و مذاهب مختلف را رقم می‌زند. مسلماً چنین مراسم ساده ولی باعظمتی، از جنبه‌های گوناگون اعتقادی، اجتماعی، سیاسی و... آثار و برکات فراوانی را به همراه دارد و فرصت‌های ارزشمندی را در اختیار قرار می‌دهد و به راستی که جامعه را برای درک دوره ظهور یگانه خلقت حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا آماده می‌کند.

به‌موجب این حکم جنابعالی را به‌عنوان رئیس ستاد اربعین حسینی (علیه‌السلام) سازمان هیأت و تشکل‌های دینی منصوب می‌نمایم. امید است با استعانت از خداوند متعال، انفاس قدسیه ائمه اطهار (علیهم‌السلام) بالاخص سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) و تأسی از منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و با جدیت و پشتکار جناب‌عالی نسبت به پیگیری منظم جلسات با هماهنگی ستاد اربعین حسینی (علیه‌السلام) در چارچوب وظایف محوله و اجرای دقیق و بهنگام آنها با همکاری نهادها، دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی و هیأت‌های سراسر کشور خصوصاً شبکه‌های هیأت و تشکل‌های دینی تلاش و اهتمام لازم تا حصول نتیجه به عمل آید.

ایجاد تعامل جدی با افراد درون‌سازمانی و برون‌سازمانی، حضور در جلسات ملی و استانی در موضوع اربعین، ارتباط جدی با تشکل‌های مردمی، هیأت‌های مذهبی و گروه‌های جهادی از جمله مهم‌ترین اقدامات و الویت‌های این ستاد است.

لازم است فراتسهیل‌گری بجای تصدی‌گری به‌عنوان سیاست کلان سازمان هیأت و شناسایی و تقویت پویش‌های مردمی این عرصه وجه اهتمام قرارگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته