دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1403 - 16:26

از کجا بیت کوین بخریم؟ معرفی صرافی‌های مناسب BTC

از کجا بیت کوین بخریم؟ معرفی صرافی‌های مناسب BTC
ارز‌های دیجیتال پس از ظهور بیت کوین، دنیا را تسخیر کردند و عجیب نیست که این کریپتوکارنسی ارزشمند، برترین رمزارز دنیا باشد.
کد خبر : 924732

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، ارزهای دیجیتال پس از ظهور بیت کوین، دنیا را تسخیر کردند و عجیب نیست که این کریپتوکارنسی ارزشمند، برترین رمزارز دنیا باشد. در کمتر از یک دهه، بیت کوین از یک پول دیجیتالی ناشناخته به جذاب‌ترین روش برای سرمایه‌گذاری و تراکنش‌های مالی در دنیا تبدیل شد. اگر شما هم قصد دارید با خرید بیت کوین، وارد این حوزه جذاب و در عین حال پیچیده شوید، در همان گام اول باید یک صرافی مناسب انتخاب کنید. پس همراه ما باشید تا در کنار هم، برخی از بهترین صرافی ارز دیجیتال مناسب بیت کوین را با هم بررسی کنیم.

لازم است که به یاد داشته باشیم تمامی صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال ریسک و خطر از دست دادن دارایی کاربران ایرانی را به علت تحریم خواهند داشت. در نتیجه تا انتهای مطلب همراه این آموزش باشید.

Coinbase، صرافی برای مبتدیان

انتخاب یک صرافی برای تریدرهای مبتدی، کار چالش برانگیزی است. صرافی ارز دیجیتال مناسب برای مبتدیان باید علاوه بر داشتن رابط کاربری ساده و قابل درک، امنیت بسیار خوبی نیز داشته باشد. با توجه به این مشخصه‌ها، به‌عنوان اولین صرافی مناسب برای خرید بیت کوین، باید صرافی ارز دیجیتال کوین بیس را معرفی کنیم. این صرافی از بیش از 200 کریپتوکارنسی معتبر پشتیبانی می‌کند و در عین ساده‌بودن، امکانات پیشرفته‌ای در اختیار کاربران خود قرار داده است.

Coinbase، صرافی برای مبتدیان

کوین بیس از سال 2012 کار خود را آغاز کرد و از همان زمان امکان خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال از طریق این صرافی فراهم شد. صرافی Coinbase کاملا غیر متمرکز بوده و در بیش از 100 کشور مختلف، قابل استفاده است. علاوه بر خرید و فروش، این صرافی امکان ذخیره انواع کریپتوکارنسی‌ها را نیز فراهم می‌کند. نکته فوق‌العاده‌ای که درباره صرافی کوین بیس وجود دارد این است که این صرافی با داشتن امکانات متنوع و کامل، برای تریدرهای حرفه‌ای نیز قابل استفاده خواهد بود و منحصر به تریدرهای مبتدی نیست.

Gemini، سطح امنیتی قابل قبول

اولین و مهم‌ترین ویژگی جمینی که باعث شهرت و محبوبیت آن شده، امنیت فوق‌العاده این صرافی است. صرافی Gemini با تقویت پروتکل‌های امنیتی خود، به یکی از بهترین صرافی‌های امن جهان تبدیل شد که همه سرمایه‌گذاران و تریدرها با خیال راحت می‌توانند دارایی خود را به آن بسپارند. این صرافی با تمرکز بر نیازهای تریدرهای حرفه‌ای طراحی و ساخته شده است و به همین خاطر، امکانات فوق‌العاده‌ای برای ترید کردن در اختیار کاربران خود می‌گذارد.

پشتیبانی از بیش از 80 رمزارز و فراهم کردن امکان خرید انواع محصولات با استفاده از ارزهای دیجیتالی، دیگر مشخصه جذاب این صرافی ارز دیجیتالی است. برای کسانی که قصد خرید بیت کوین را داشته و به یک صرافی امن نیاز دارند، بدون شک باید Gemini را پیشنهاد دهیم.

کراکن، کارمزد کم و امکانات پیشرفته

با این‌که در نگاه اول پرداخت کارمزدها اهمیت چندانی ندارد، اما کافی است که حجم معامله‌ها و تراکنش‌های شما افزایش پیدا کند تا از همان لحظه، اهمیت میزان کارمزدها را به‌خوبی درک کنید. خوشبختانه در میان انواع صرافی ارز دیجیتال، Kraken با اخذ کمترین کارمزد نسبت به رقبای خود، به یک صرافی ایده‌آل برای اغلب تریدرهای مبتدی و البته حرفه‌ای تبدیل شده است. علاوه بر این مشخصه عالی، کراکن با عرضه قابلیت‌های پیشرفته هم‌چون معامله مارجین و فیوچرز، یک صرافی ایده‌آل برای خرید بیت کوین و دیگر رمزارزهای معتبر است.

کراکن بر خلاف بقیه رقبای خود، دو پلتفرم به کاربران عرضه می‌کند. پلتفرم اصلی، یک داشبورد کامل در اختیار کاربر می‌گذارد و پلتفرم پیشرفته که با نام Kraken Pro معرفی شده، دارای امکانات خاص و بسیار حرفه‌ای است. ارائه ابزارهای پیشرفته برای شخصی‌سازی کامل تحلیل نمودارها، جزئیات کامل در رابطه با اوردر بوک، امکان سفارش‌دهی در 13 مدل متفاوت و اجرای بسیار سریع درخواست‌ها، همه از ویژگی‌های اصلی پلتفرم حرفه‌ای صرافی کراکن هستند.

Cash App، گزینهای برای خرید بیت کوین

بدون شک یافتن بهترین صرافی برای خرید بیت کوین، همان چیزی است که شما هم به دنبال آن هستید. صرافی Cash App با فراهم‌کردن ساده‌ترین و در عین حال امن‌ترین شرایط خرید یا فروش بیت کوین از طریق گوشی هوشمند، به یکی از ایده‌آل‌ترین گزینه‌ها در میان صرافی‌های مختلف تبدیل شده است. رابط کاربری بسیار ساده و قابل درک همراه با امکان برداشت مستقیم در کیف پول، از مشخصه‌های اصلی صرافی کش‌اپ هستند.

استفاده از شبکه اختصاصی بیت کوین سبب شده که تراکنش‌های انجام شده در این صرافی، با کمترین میزان کارمزد ممکن انجام شوند. هر چند باید بدانید که این صرافی ارز دیجیتال تنها برای خرید و فروش بیت کوین کاربرد دارد و اگر قصد ترید کردن با دیگر رمزارزها را دارید، باید دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال را بررسی کنید.

Crypto.com، اپلیکیشن موبایلی برای بیت کوین و سایر رمزارزها

هیچ‌کس نمی‌تواند راحت‌بودن استفاده از انواع گوشی‌های هوشمند برای اجرای فعالیت‌های مختلف را انکار کند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که ترجیح می‌دهید مدیریت حساب‌های ارز دیجیتال خود را از طریق گوشی انجام دهید، استفاده از صرافی ارز دیجیتال Crypto.com را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این صرافی از بیش از 350 کریپتوکارنسی متفاوت پشتیبانی می‌کند و یک انتخاب عالی برای تریدرهای حرفه‌ای خواهد بود.

مقر مرکزی این صرافی در هنگ کنگ است و با خدمات‌دهی به بیش از 90 کشور، یک صرافی معتبر و مشهور در دنیا به حساب می‌آید. Crypto.com علاوه بر پشتیبانی از تعداد زیادی ارز دیجیتال متنوع، یک اکوسیستم دیجیتالی بزرگ اختصاصی نیز عرضه کرده که دارای بلاک‌چین و حتی کارت اعتباری کریپتو مجزا است. با وجود همه این مشخصه‌ها، اپلیکیشن این صرافی، همان چیزی است که به تمایز کریپتو.کام منجر شده است. بر خلاف بقیه صرافی‌ها که اپلیکیشن آن‌ها یک کپی ضعیف از پلتفرم اصلی به حساب می‌آید، Crypto.com یک اپلیکیشن قوی، کامل و با ابزارهای پیشرفته عرضه کرده که همه برای انجام تمام فعالیت‌های مرتبط با مدیریت حساب خود، می‌توانند از آن استفاده کنند. بنابراین اگر به دنبال بهترین صرافی ارز دیجیتال برای خرید بیت کوین از طریق گوشی هستید، Crypto.com همان صرافی ایده‌آل برای شما است.

معامله امن و راحت بیت کوین از صرافی‌ والکس

بیت کوین والکس

در کنار معرفی این صرافی‌های خارجی و عملکرد مناسب آن‌ها، نکته بسیار مهمی که باید در نظر داشته باشیم این است که خرید و فروش هر نوع ارز دیجیتالی در این صرافی‌ها با توجه به خطر تحریم، ریسک از دست رفتن سرمایه کاربران ایرانی را دارد. صرافی والکس با بیش از ۴ سال سابقه در خرید و فروش ارز دیجیتال، یک گزینه ایرانی و مطمئن برای خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال است. شما در صرافی ارز دیجیتال والکس بدون نگرانی از تحریم یا مسدود شدن حساب و کیف پولتان، می‌توانید بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را خریداری کنید و یا قیمت بیت کوین و سایر ارز‌ها را نیز در این صرافی بررسی بفرمائید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته