دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1403 - 12:38

توضیحات بروجردی درباره تعداد مهمان‌های خارجی مراسم تحلیف رئیس‌جمهور

توضیحات بروجردی درباره تعداد مهمان‌های خارجی مراسم تحلیف رئیس‌جمهور
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که در مراسم تحلیف رئیس جمهور، ۱۱ رئیس مجلس شورای اسلامی، چهار نایب رئیس، ۶ نخست وزیر، ۲ رئیس جمهور و تعداد زیادی از وزرای کشورهای خارجی حضور دارند.
کد خبر : 924646

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علاء‌الدین بروجردی با اشاره به ورود مهمان‌های خارجی به ایران برای حضور در مراسم تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: حضور مهمان‌های خارجی در مراسم تحلیف رئیس جمهور یک عرفی است که از کشورهای دوست در این مراسم شرکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به شهادت شهید رئیسی و سفر رئیس جمهور شهید به خیلی از کشورها آنها برای حضور در مراسم تحلیف اعلام آمادگی کردند که از حدود ۸۰ کشور در مراسم تحلیف حضور دارند.

وی ادامه داد: در مراسم تحلیف رئیس جمهور ۱۱ رئیس مجلس شورای اسلامی، چهار نایب رئیس، ۶ نخست وزیر، دو رئیس جمهور و تعداد زیادی از وزرا حضور پیدا می‌کنند که حضور مهمان‌های خارجی در این سطح بسیار قابل توجه است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مهمان‌های خارجی از فرودگاه امام خمینی (ره) و فرودگاه مهرآباد با استقبال وارد کشورمان شدند تا در مراسم تحلیف شرکت کنند. در مدت باقی‌مانده تا مراسم تحلیف هم دیدارهایی برگزار خواهد شد بعد از آن هم مراسم بدرقه و تشکر از حضور هیات‌های اعزامی است.

به گزارش آنا، مراسم تحلیف مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران فردا سه‌شنبه ۹ مردادماه در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته