دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مرداد 1403 - 12:56

سرپرست استقلال خوزستان: برای شکایت از بولی وکیل گرفتیم/ شاید خیبر پیشنهاد بهتری داده است

سرپرست استقلال خوزستان: برای شکایت از بولی وکیل گرفتیم  شاید خیبر پیشنهاد بهتری داده است
سرپرست تیم استقلال خوزستان گفت: برای شکایت از کوین بولی وکیل گرفتیم و با جدیت آن را دنبال می‌کنیم.
کد خبر : 924642

البرز حاجی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه وی خبر از حل مشکل کوین بولی داده بود اما این مدافع سیه چرده به خیبر خرم آباد پیوسته، اظهار کرد: برای ما هم خیلی عجیب است چون این بازیکن اولین مهره‌ای بود که میودراگ بوژوویچ سرمربی تیم خواهان جذب وی شد.

وی افزود: موارد مربوط به جذب این بازیکن را نهایی کرده و برای جذب دیگر نفرات اقدام کردیم. به یکباره این بازیکن استوری گذاشت و بابت اینکه دیرتر از بازیکن برزیلی ویزای کار او آماده شده به عدم توافق اشاره کرد، با او و پدرش که مدیر برنامه وی بود جلسه گذاشتیم و موضوع حل شد تا امروز که خبر توافق با تیم دیگری را متوجه شدیم.  

سرپرست استقلال خوزستان ادامه داد: باشگاه استقلال خوزستان برای اخذ ویزای کوین بولی اقدام کرده و این بازیکن با ما قراردادی بسته که تصاویر آن واضح است و از طریق واتساپ به دست‌مان رسیده است. بنابر مستنداتی که داریم با گرفتن وکیل از او شکایت کردیم. شاید خیبر خرم آباد به او پیشنهاد مالی بهتری داده ولی با توجه به قراردادی که با ما بسته و دیگر مستندات، شکایت از او را با جدیت و تا رسیدن به نتیجه ادامه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته